سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پرداخت تسهیلات بافت فرسوده شهری توسط بانک مسکن در قزوین آغاز شد


سید اصغر حسینی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بانک مسکن در راستای تحقق رسالت اجتماعی خود و به منظور احیای بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری و سکونت گاههای غیررسمی، به پرو‍ژه هایی که از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان در این نوع بافت ها معرفی شوند، تسهیلات ساخت مسکن پرداخت می نماید.
وی، تنها مرجع تایید کننده ملک در بافت فرسوده را اداره کل راه و شهرسازی دانست و تاکید کرد: متقاضیان باید در ابتدا ضمن مراجعه به این اداره کل و ثبت نام در سامانه مورد نظر، نسبت به تکمیل مدارک و ارایه معرفی نامه اقدام نماید.
به گفته حسینی، مهلت ارایه معرفی نامه به بانک از تاریخ صدور حداکثر یک ماه بوده و پذیرش معرفی نامه بیش از این مدت برای بانک قابل پذیرش نخواهد بود.
این مسوول اظهار کرد: هر متقاضی می تواند حداکثر نسبت به دریافت یک فقره تسهیلات فروش اقساطی به نام خود، همسر یا افراد تحت تکفل خود اقدام نماید.
وی خاطرنشان کرد: سقف تسهیلات پرداختی برای شهرهای بیش از 200 هزار نفر مانند قزوین 400 میلیون ریال و برای شهرهای با جمعیت کمتر از 200 هزار نفر نیز 300 میلیون ریال است که در قالب قرارداد مشارکت مدنی و از مرحله آغاز فونداسیون، قابل انعقاد خواهد بود.
مدیر شعب بانک مسکن استان قزوین اظهارکرد: قرارداد مشارکت مدنی با واجدان شرایط در ابتدا با نرخ عادی و با سود 24 درصد منعقد می گردد.
حسینی یادآور شد: یارانه نوسازی و بهسازی بافت های فرسوده در حال حاضر تنها برای دوران ساخت و جهت گروههای هدف می باشد که مرجع تشخیص این امر در مرحله مشارکت مدنی نیز نهاد صدور کننده معرفی نامه می باشد.
مدیر شعب بانک مسکن استان قزوین در پایان افزود: تسهیلات ساخت مسکن بافت فرسوده شهری پس از ثبت قطعی قرارداد، متناسب با پیشرفت فیزیکی پروژه و در مراحل مختلف با تایید کارشناس ارزیاب بانک پرداخت می شود.
8054

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
پرداخت تسهیلات نوسازی به بافت های فرسوده