سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نقش کليدي "پليس زن" در پيشبر


نقش کلیدی مهر/ جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا پایبندی به اصول و ارزش های اسلامی و دینی را وجه تمایز پلیس زن در ایران با سایر کشورها دانست و گفت: تقویت یگان ویژه ناجا در دستور کار است.

سردار زاده کمند در همایش علمی پلیس زن در یگان های ویژه اظهار داشت: امروز به قاطعیت می توان گفت آماده ترین و قابل ترین میزان توانمندی در بین تمامی نیروهای مسلح در یگان ویژه مشهود است.
وی با بیان اینکه یگان ویژه در ارتقاء نظم و امنیت نقش کلیدی دارد، افزود: در نیروی انتظامی مجاهدان واقعی و سربازان امام زمان حضور دارند.
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا ادامه داد: باید بدانیم زمانی منتظران واقعی هستیم که تن به ستم ندهیم و شرط منتظرواقعی بودن این است که در زمان غیبت مطیع ولی امر زمان خود باشیم.
سردار زاده کمند با بیان اینکه امروز نیروی انتظامی از مهم ترین اجزای تامین و توسعه امنیت ملی است، گفت: نیروی انتظامی زیر چتر ولایت پرچم عدالت را در دست گرفته و برای توسعه نظم و امنیت اجتماعی ایفای نقش می کند.
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به نقش موثر پلیس زن در یگان ویژه بیان کرد: تقویت یگان ویژه در ابعاد مختلف از جمله تاکتیک، تجهیزات و ... در دستور کار قرار دارد و یکی از ابعاد تقویت یگان ویژه، بحث نقش دهی به زنان است.
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا تاکید کرد: کارکنان زن با سازماندهی و ساختاردهی مناسب می توانند در مأموریت های مختلف نظیر حمایت و تأمین امنیت مثمرثمر باشند.
وی ادامه داد : قطعا همکاران زن در یگان ویژه می توانند با یک برنامه ریزی درست و مناسب همانند دلاورمردان این یگان نقش موثر داشته باشند و پشتوانه بسیار خوبی در کلیه قسمت ها باشند.
جانشین معاون هماهنگ کننده با بیان اینکه مسئولیت پلیس زن در ایران از سایر کشورها مهم تر و سنگین تر است، گفت: این پلیس، علاوه بر لزوم داشتن اقتدار و توانمندی باید ارزش های یک زن مسلمان را رعایت کند و این وجه تمایز پلیس زن ایران با سایر کشورهاست.
سردار زاده کمند در پایان با اشاره به به انتظار مقام معظم رهبری که در سخنان اخیرشان که « پلیس در عین اقتدار و توانمندی حتی با مجرمین بدرفتار نباشد» گفت: ما در جمهوری اسلامی ایران معتقدیم پلیس یگان ویژه اعم از زن و مرد در این اقتدار و توانمندی باید در زمینه فکری، اعتقادی، اخلاقی، خلاقیت، هوشمندی و ... یک انسان کامل و توانمند باشد.



منبع: مهر


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟