سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



کارشناس سیاسی صرب :اقدام عربستان سعودی تحریکی بزرگ برای بروز جنگ مذهبی است


میچا ژیووینوویچ روز دوشنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا در بلگراد گفت: نباید سیاست آمریکا در منطقه خاورمیانه برای تقسیم کشورها در این منطقه مهم جهان را فراموش کرد و اقدام ریاض در اعدام رهبر شیعیان در عربستان عملی بسیار خطرناک در تحریک کردن مسلمانان در کشورهای مختلف است.
وی با اشاره به حملات هوایی ائتلاف به رهبری عربستان سعودی در یمن و کشتار هزاران نفر مردم بی گناه این کشور، گفت: داشتن عقیده ای متفاوت و انتقاد از اقدام های غیر دمکراتیک حکومت ها را نمی توان به عملیات تروریستی ربط داد واینمساله نباید دستاویزی برای سرکوب نیروهای ئمکراتیک شود.
وی به اتهامات تهی از حقیقت آمریکا به ایران در رابطه با برنامه انرژی هسته ای اشاره کرد و گفت : قصد آمریکا ایجاد بهانه برای جنگ و متوقف کردن پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران بوده است که این اقدام با هوشیاری دولتمردان تهران با شکست مواجه شد و در نتیجه سیاست ایران برای حل مسایل از طریق مذاکرات به پیروزی رسید.
وی شهادت شیخ نمر باقر النمر را از تحریک های بسیار خطر ناک دانست و گفت: نمی توان احتمال حمایت آمریکا از این اقدام عربستان سعودی را نادیده گرفت و از طرفی موافقت آمریکا با لغو تحریم ها بر علیه ایران به این معنا نیست که حکومت واشنگتن از برنامه خود در خاورمیانه که ایران بخشی از آن است منصرف شده و دست آشتی به ایران را دراز کرده است.
تحلیلگر صرب که مقاله های متعددی را در رابطه با مسائل بین المللی نوشته است، تاکید کرد: اکنون وضعیت در خاورمیانه بسیار حساس است و نباید روغن بر آتش ریخت و تهران همانند همیشه به سیاست هوشیارانه خود همانند مذاکرات با قدرت های بزرگ جهانی ادامه بدهد.
نویسنده صرب نیز به ائتلاف بین المللی مبارزه با تروریسم به رهبری آمریکا علیه داعش در عراق و سوریه اشاره کرد و گفت: اگر انگیزه ای برای مبارزه با داعش در ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا وجود داشت مطمئنا صلح کامل در عراق و سوریه تا کنون برقرار شده بود.
شیخ نمر 56 ساله یکی از منتقدان سرسخت خاندان آل سعود در عربستان و یکی از مهمترین شخصیت های معترض در شرق عربستان از سال 2011 تاکنون بود.
نمر باقر النمر در سال 1959 در شهر عوامیه استان قطیف عربستان چشم به جهان گشود؛ این مجتهد شیعه و فعال حقوق بشر عربستانی در پی اعتراض های شیعیان این کشور در سال 2012 بازداشت شد.
دادگاه جنایی رژیم سعودی روز چهارشنبه 15 اکتبر 2014، وی را به اقدام علیه امنیت ملی و محاربه متهم و روز شنبه گذشته حکم اعدام را اجرا کرد.
اعدام شیح نمر با موج گسترده ای از محکومیت و تنفر در سطح منطقه و همچنین سازمان های مستقل بین المللی همراه شده است.
شبک **اروپام**436**1917

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
کارشناس سعودی:عربستان اماده اعزام انتحاری به یمن است