فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



لاریجانی: همایش ادبی «سوختگان وصل» فرصتی برای دیدن چهره‌های حماسه‌سازان این مرز و بوم است


به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، اختتامیه سیزدهمین همایش ادبی سوختگان وصل با حضور شخصیت‌های سیاسی و فرهنگی در تالار فردوسی دانشگاه تهران برگزار شد.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیامی به این همایش تقدیر و تشکر خود را از برگزار کنندگان آن اعلام داشت. متن این پیام به شرح زیر است:

سلام بر حسین قافله‌سالار کاروان کربلا، سلام بر نهضت عاشورا پرچم همیشه برافرارشته عشق و ایثار سلام بر سوختگان وصل که با نقد جان رسیدن به جانان را برگزیدند، سلام بر قلم‌های رسا و اندیشه‌های ژرف که در قامت زیبای شعر و ادبیات دفاع مقدس در همایش ادبی سوختگان وصل به عرصه ظهور رسیده است. 

دفاع مقدس در ادامه تاریخ کربلا جریانی سیال در تجدید حیات اسلام و ترجمان زندگی باورمردانی است که دفاع از دین و شهادت در راه خدا را از آغاز آدم تا خاتم برای رسیدن به معبود برگزیدند.

همایش ادبی سوختگان وصل  فرصت مغتنمی است برای دیدن چهره‌های حماسه‌سازان، بی‌ادعاهای این مرز و بوم و شنیدن فریاد الهام‌بخش و همیشه امیدآفرین آنها. آنان که با اقتدار رفتند تا ایران اسلامی بماند. اینجانب با گرامیداشت استقامت، پایداری، مقاومت و ایثار دریادلان خستگی ناپذیر دزفول، این دژ مستحکم و نفوذناپذیر سرزمین دلاورپرور خوزستان که با یاد وخاطره امام جمعه فقید، قاضی دزفولی که همچون خورشید می‌درخشید و راه ایستادگی و غیرت و پیروزی می‌نمود، گرامی می‌دارم. از تلاشگران و برگزار کنندگان این همایش ادبی قدردانی می‌نمایم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
بیانات منتشر نشده رهبر انقلاب در همایش سوختگان وصل