سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تشکیل حزب رهروان قبل از انتخابات شدنی نیست


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : صفر نعیمی رز، سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی درباره تشکیل حزب رهروان ولایت به نامه نیوز گفت: قرار بود جبهه رهروان ولایت هفت ما پیش تشکیل شود ولی چون درآن موقع مذاکرات هسته‌ای اولویت مجلس بود لذا ما به این مبحث یعنی تشکیل جبهه ورود پیدا نکردیم تا بحث برجام پیش آمد و در بحث برجام نیز مباحث خاصی پیش امد .

وی اظهار داشت: در حال حاضر نیز اولویت اصلی ما برجام و سپس برنامه شش توسعه و بودجه 95 است و تشکیل این جبهه در سال 94 و قبل از انتخابات مجلس دهم شدنی نیست و کسی نیز که بگوید این جبهه تشکیل می‌شود شاید به این مسایل فکرنکرده باشند.

 وی خاطرنشان کرد :ما باید این جبهه را تشکیل می دادیم که در جریان انتخابات مجلس دهم بدردمان می‌خورد و حالا که وقت گذشته است دیگر لزومی به تشکیل آن در این طرف سال نمی بینیم.


ویدیو مرتبط :
اردو،رزمی فرهنگی رهروان شهداء بهار93#هیئت-انصار-حزب-الله-یزد