سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دیدار فرهادی با وزیر آموزش و مهارت‌های حرفه‌ای و کنترل مواد مخدر پاکستان


94/08/13 - 17:11

شماره: 13940810001446

نسخه چاپیارسال به دوستان

دیدار فرهادی با وزیر آموزش و مهارت‌های حرفه‌ای و کنترل مواد مخدر پاکستان

در حاشیه سی و هشتمین اجلاس کنفرانس عمومی یونسکو در پاریس، وزیر علوم،تحقیقات و فناوری کشورمان با وزیر آموزش و مهارت‌های حرفه‌ای و کنترل مواد مخدر پاکستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری فارس: دیدار فرهادی با وزیر آموزش و مهارت‌های حرفه‌ای و کنترل مواد مخدر پاکستان

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در حاشیه سی و هشتمین اجلاس کنفرانس عمومی یونسکو در پاریس، محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری کشورمان با وزیر آموزش و مهارت‌های حرفه‌ای و کنترل مواد مخدر پاکستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این ملاقات دو طرف بر گسترش همکاری‌های دوجانبه علمی، آموزشی و فناوری تاکید کردند. تبادل استاد و دانشجو، انجام پژوهش های علمی و سمینارهای مشترک و صادرات محصولات دانش بنیان از موضوعات مورد تأکید وزیر علوم کشورمان در این دیدار بوده است.

انتهای پیام/



ویدیو مرتبط :
دیدار وزیر اقتصاد ایران با نخست وزیر پاکستان