ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



کمیته فنی فکر کرده با بازیکنان نوجوان طرف است/ مگر می‌توانند نوشاد را کنار بگذارند؟


محمدرضا اخلاق‌پسند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد اعتراضش به تصمیم کمیته فنی و شرکت نکردن در مسابقه انتخابی برای تعیین نفرات چهارم و پنجم تیم ملی اظهار داشت: نمی‌دانم چرا کمیته فنی بلافاصله بعد از مسابقات انتخابی تیم ملی و شبانه تشکیل جلسه می‌دهد تا در مورد نفرات چهارم و پنجم تیم ملی تعیین و تکلیف کند تصمیماتی که آنها گرفته‌اند به هیچ‌وجه قبول ندارم و به همین دلیل با نوشاد عالمیان تصمیم گرفتیم در مسابقه انتخابی که قرار است بین من،‌عالمیان و لطف‌الله نسبی برگزار می‌شود شرکت نکنیم.

وی افزود: من 3 مرحله با تمام مشکلاتی که داشتم شرکت کردم و در نهایت چهارم شدم در سال‌های گذشته هم روال این بود که نفرات اول و چهارم از مسابقه انتخابی برگزیده می‌شدند و نفر پنجم نیز به صورت انتصابی از سوی کمیته فنی مشخص می‌شد. اما حالا تصمیمی گرفته‌اند که نه منطقی و نه در آیین‌نامه وجود دارد.

بازیکن با سابقه تنیس روی میز ایران عنوان کرد:‌ رئیس فدراسیون مشخص شده است و همه تصمیمات باید طبق نظرات او گرفته شود. ما که بیکار نیستیم در چند مسابقه انتخابی شرکت کنیم مسئولان کمیته فنی و سرپرست فدارسیون تنیس روی میز فکر می‌کنند که با بازیکنان نوجوانان و جوان طرف هستند که این تصمیمات را می‌گیرند.

اخلاق‌پسند گفت: آقای قارداشی به عنوان رئیس انتخاب شده و حالا چند روز زودتر و یا دیرتر حکم او زده می‌شود و نیازی به تعجیل در تصمیم‌گیری کمیته فنی نبود. کسانی الان تصمیم گرفتند که دشمن خونی ما هستند و همان تفکرات آماتوری را دارند. سال‌های سال است که یک نفر از سوی کمیته فنی انتصاب می‌‌شود نفرات اول تا چهارم از مسابقه انتخابی و نوشاد هم که بازی نکرده است باید انتصاب شود. حالا اگر در مسابقه انتخابی آخر او سوم شد تکلیف چه خواهد بود در هر حالتی نمی‌توان نوشاد عالمیان را کنار گذاشت.

این بازیکن عنوان کرد: هنوز بیش از 3 ماه تا مسابقات جهانی مانده است اما آقایان یک روزه همه تصمیم‌ها را می‌گیرند. مسابقات جهانی که اسفند برگزار می‌شود در زمان رئیس جدید خواهد بود و قطعاً مربی تیم ملی هم تغییر خواهد کرد. کمیته فنی با این تصمیم اهداف دیگری را دنبال می‌کند و ما هم قطعاً جلوی این کار آنها خواهیم ایستاد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/D1BVNM


ویدیو مرتبط :
کمیته فنی پرسپولیس