آنچه از انزال زنانه نمی دانید


انزال زنانه چیست و چگونه انجام می شود؟

انزال زنانه و دنیایی از ابهامات که درباره آن وجود دارد سالهاست که توسط متخصصان مورد بررسی قرار گرفته است. انزال جنسی زنان یکی از رازهای تاریخ علم جنسی بوده است که با پیشرفت علم بیش از هر زمان دیگری ابهامات آن آشکار شده است. انزال جنسی در زنان مدت های مدیدی مورد بحث و مناظره بوده است طوری که شرح و بررسی در باره آن به هزاران سال پیش بر می گردد و در متون باستانی هم به آن اشاره شده است. در متون باستانی تائویی در قرن 4 میلادی به برانگیختی جنسی و تحریک زن می پردازد تا زمانی که به ارگاسم می رسد و مایعی از آن خارج می شود. ارسطو هم حتی در مورد انزال زنان نوشته و مطالعات و تحقیقات اخیر دیدگاههای تاریخی درباره ارگاسم زنان را تائید می کند. هرچند این موضوع ممکن است برای برخی زنان باعث خجالت و شرمساری باشد اما باید بدانند که این یک امر کاملا طبیعی است.

انزال زنانه و ارگاسم چطور رخ می دهد

بسیاری از زنان که از طریق جی اسپات به ارگاسم می رسند که به ارگاسم واژینال هم معروف است .مقداری مایع از مجرای ادراری دفع می کنند که به رنگ شیری کمرنگ است. برخی دیگر هم خروج مقدار زیادی مایع از مجاری ادراری گزارش کرده اند آنقدر که شبیه عمل ادرار کردن به نظر می رسد.

انزال زنانه ، ارضای جنسی ، ارگاسم در زنان

دانستنی هایی درباره انزال زنانه و ارضای جنسی در خانم هانکاتی از رازهای ارگاسم و انزال زنانه 

مطالعه جدید در مجله طب جنسی این پدیده را کاملا علمی تشریح می کند. محققان این پدیده را به عنوان فواره زدن یا در برخی موارد پاشیدن نامیده اند. در حالی که تحقیقات گذشته اعلام کرده بود که مایع خارج شده چیزی شبیه ادرار است اما دقیقا نتوانستند به نتیجه برسند که ازکجا می آید. بنابراین تحقیقات جدید شکل گرفت که روی هفت شرکت کننده زن که به ارگاسم از طریق جی اسپات می رسند انجام شد. این هفت شرکت کننده یک نمونه کامل ادرار دادند و سه آزمایش دقیق سونوگرافی جداگانه روی آنها انجام شد. در اولین آزمایش خالی بودن مثانه تایید شد و دومین آزمایش زمانی بود که آنها نزدیک به انزال با یک شریک جنسی بودند که پر شدن چشمگیر مثانه را نشان می داد و بعد از انزال نیز یک سونوگرافی انجام شد که نشان داد مثانه کاملا خالی است و آن را به عنوان منبع مایع شناسایی کردند. برای کشف اینکه مایع بیرون ریخته شده چه ترکیباتی دارد تحلیل ها دو چیز را نشان دادند. در دو زن هیچ تفاوتی بین مایع بیرون آمده و ادرار وجود نداشت. اما در پنج زن دیگر وجود آنتی ژن های پروستاتی (prostatic specific antigen) PSA مشاهده شد.

 همانطور که از نامش پیداست PSA آنزیمی است که از غده پروستات ترشح می شود این آنزیم منی را مایع می کند تا اسپرم ها به راحتی در آن شنا کنند. تحقیقات علمی نشان داد که زنان نیز می توانند این آنزیم را از طریق غده “شبه پروستات” که شبیه پروستات در مردان است تولید کنند. این غده از نظر شکل و اندازه در زنان متفاوت است. اما در واقع تشابه آنها آنقدر زیاد است که محققان سعی می کنند نام آن را از “شبه پروستات” به ” پروستات زنانه” تغییر دهند.

یک پژوهشگر به نام فلوریان ویمپسینگر می گوید تمامی زنان توانایی رسیدن به انزال را دارند و در واقع بیشتر آنها به این مرحله می رسند در واقع مسئله اینجاست که گاهی مایع PSA گونه هنگام انزال به مثانه برگشته و از طریق مجرای ادرار دفع نمی شود. برای همین هم برخی بعد از ارگاسم احساس ادرار شدید دارند.

اما دلیل تفاوت میان زنانی که به انزال خارجی می رسند و آنها که نمی رسند می تواند تفاوت در شکل طبیعی پروستات زنانه باشد. با وجود اینکه بخش اعظم این مایع شبیه ادرار است اما به هیچ وجه مشمئز کننده نیست زیرا بسیار رقیقتر از ادرار است و از آنجا که مثانه در طول رابطه جنسی به سرعت پر می شود مواد زائد بسیار کمی در آن موجود است و طبق گزارشات بو و طعم بدی ندارد.

بنابراین خانم ها به هیچ وجه از انزال خارجی خود شرمنده نباشید این موهبتی است که شما دارید و خیلی رایجتر از آن است که فکرش را بکنید.

انزال زنانه ، حقیقت ارگاسم و انزال زنانه


ویدیو مرتبط :
انزال زودرس