سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



نقش موثر زنان در افزایش صادرات غیرنفتی و رونق اقتصادی


نقش موثر زنان در افزایش صادرات غیرنفتی و رونق اقتصادیایسنا/ معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده بر تاثیر نقش زنان در پیشرفت اقتصادی کشور تاکید کرد.

شهیندخت مولاوردی در بازدید از گروه صنعتی شایان برق تولید کننده انواع صنایع روشنایی LED در شهرک صنعتی خیرآباد و درجمع کارگران این شرکت با اشاره به اینکه زنان با مشارکت خود در توسعه و پیشرفت کشور نقش موثری دارند، اظهار کرد: حضور زنان در اقتصاد کشور که با انجام فعالیت های خود به افزایش صادرات غیرنفتی و رونق اقتصادی کمک می کند، قابل قدردانی است.

وی تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد تا با انجام وظایف خود شرایط فعالیت را تسهیل کنیم و آماده دریافت پیشنهادات و راهکارهای موجود به منظور حرکت در مسیر توسعه متوازن هستیم، امری که سالهاست در پی تحقق آن هستیم، اما همچنان با شرایط ایده آل فاصله زیادی وجود دارد.

به گزارش ایسنا؛ در این بازدید محمود زمانی قمی استاندار مرکزی نیز با اشاره به اینکه بازدید از این مرکز خستگی فعالیت های امروز را از تن به در کرد، افزود: ویژگی های مثبت این شرکت و واحد صنعتی این است که کاملا براساس تاکیدات اقتصاد مقاومتی فعالیت دارد؛ به طوری که کاملا مردم محور و با تکیه بر مردم تولیدات را پیش می برد.

وی با اشاره به بومی شدن تکنولوژی در این واحد صنعتی که حتی برتر از رقبای خارجی فعالیت و تولید دارند، افزود: خوشبختانه این واحد صادرات محور است و امیدواریم در بازدید بعدی به مقاصد جدید صادراتی دست یابند تا علاوه بر سقف افزایش صادرات نیز افزایش نوسازی تکنولوژی در آینده را نیز شاهد باشیم.

استاندار مرکزی افزود: شایان برق از واحدهای نمونه در حوزه صادرات توزیع و تولید است و این موفقیت ناشی از تلاش تلاشگران این شرکت است و علاقمندی، وجدان و انگیزه مثبت بانوان فعال در این شرکت نشان می دهد که اگر کارها به زنان سپرده شود قطعا خروجی مثبت خواهد بود و امید است از این دست واحدهای صنعتی بیشتر فعال شود و تا بستر لازم برای واگذاری مسئولیت به زنان فراهم شود.

به گزارش ایسنا؛ گروه صنعتی شایان برق از سال 1372 با مساحت 20 هزار متر به منظور طراحی و تولید محصولات الکترونیکی و رایانه ای با ظرفیت سالانه 60 هزارLED تاسیس شده است و در حال حاضر با 50 خانم و 55 مرد به عنوان کارگر انواع چراغ های صنعتی سوله ای، LEDهای خیابانی، پارکی، مهتابی، پروژکتوری و دیگر LED های خانگی فعالیت دارد.

این شرکت در عرصه صادرات نیز فعالیت دارد به طوری که در حال حاضر مشغول تولید 80 پایه چراغ برای کشور اراک است و تاکنون برای ایستگاه های راه آهن نان گرد، نورآباد و سواریان شش برج 15 متری LED و برای ایستگاه راه آهن اراک نیز پنج پایه چراغ و دو برج سی متری تولید و نصب کرده است.





منبع: ایسنا


ویدیو مرتبط :
رونق صادرات غیرنفتی در استان خوزستان