سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حوادث/ قطع برق منطقه یافت آباد برای انتقال جسد سارق


تسنیم/ سارقی که قصد داشت تجهیزات درون پست برق را به سرقت ببرد، دچار برق گرفتگی شد و جان خود را از دست داد.

حدود ساعت 30 : 14 دیروز گزارشی مبنی بر کشف جسد یک سارق درون یک پست برق در حوالی یافت آباد تهران به کلانتری151 یافت آباد اعلام شد که طی اعلام این موضوع مأموران کلانتری یافت آباد به محل وقوع این حادثه اعزام شدند.

پس از رسیدن مأموران به محل کشف جسد و بررسی‌های اولیه مشخص شد که سارق قصد داشته است تجهیزات درون پست برق را به سرقت ببرد اما پس از خراب کردن دیوار پشت پست برق، این سارق نگون بخت دچار برق گرفتگی می‌شود و جان خود را از دست می‌دهد.

جسد این سارق که روی تجهیزات برق افتاده بود قابل انتقال به پایین از این تجهیزات نبود و بایستی برق منطقه یافت آباد قطع می شد، لذا پس از حضور بازپرس ششم دادسرای جنایی تهران و دستور وی مبنی بر انتقال جسد به پایین از تجهیزات پست برق، برق منطقه یافت آباد به مدت نیم ساعت قطع شد و پس از انتقال جسد سارق از پایین تجهیزات پست برق، مجددا برق منطقه وصل شد.


ویدیو مرتبط :
برق منطقه ای پونک ظرف 30 دقیقه به رکورد 340 ولت دست یافت