آموزش تصویری بافت دستبند انگشتی ساده


آموزش بافت دستبند با انگشت به صورت تصویری و مرحله به مرحله

بافت یک دستبند شیک و ساده دخترانه و پسرانه کار سختی نیست. با دنبال کردن مراحل آموزش بافت دستبند انگشتی با نخ کاموایی زیبا به راحتی خودتا در منزل می توانید یک دستبند شیک ببافید.بافتنی انگشتی میتواند برای بافتن گردنبد، شال و کمربند استفاده شود، برای اینکه واقعا قیافه آنرا نوین و زیبا کنید، میتوانید به آن تزییناتی اضافه کنید یا اینکه از مواد کشباف به جای الیاف استفاده کنید.وقتی که کاموای خود را انتخاب میکنید، به خاطر داشته باشید که انواع ضخمیتر آن، باعث یکپارچه شدن دستبند و محکم بافته شدن آن می شود، هرچه ضخیم تر، برای مبتدیان راحت تر!

مراحل آموزش بافت دستبند انگشتی با نخ کاموا

برای شروع، کاموا را دور انگشت نشانه (سبابه) خود حلقه بزنید و برای آن یک دنباله چند سانتی در میان کف دستتان و در جلوی انگشت شصتتان بگذارید (مانندشکل)

آموزش بافت دستبند ، آموزش بافت دستبند اسپرت ، آموزش بافت دستبند دوستیاز اینجا به بعد درباره ادامه ریسمان که از دستتان آویزان است حرف میزنیم و کاری به چند سانت دنباله ای که برای آن گذاشته اید نداریم.آنرا از روی این الگو ببافید:

کاموا باید نسبت به انگشت ها، دقیقا مثل شکل در این موقعیت قرار داشته باشد:جلوی انگشت وسط، پشت انگشت چهارم و جلوی انگشت کوچک

آموزش بافت دستبند ، آموزش بافت دستبند دوستی ، آموزش بافت دستبند دخترانه

حالا عملیات را دقیقا برعکس دوباره شروع کنید و به سمت شصتان ادامه دهید.

آموزش بافت دستبند ، آموزش بافت دستبند دخترانه ، آموزش بافت دستبند پسرانه

برای اینکار، آنرا از جلوی انگشت چهارم، پشت انگشت وسط و جلوی انگشت اشاره ببافید.

آموزش بافت دستبند ، آموزش بافت دستبند پسرانه ، آموزش بافت دستبند با نخ کوبلنحالا کاموا را بگیرید و آنرا کاملا از پشت دستتان روبه سمت انگشت کوچک بپیچید.

آموزش بافت دستبند ، آموزش بافت دستبند با نخ کوبلن ، آموزش بافت دستبند با کامواسپس نخ یا کاموا را روی هر چهار انگشت بکشید.برای اینکار از انگشت کوچکتان شروع کنید و ردیف پایینی نخ را رو به بالا و روی انگشتهایتان بگذارید.

آموزش بافت دستبند ، آموزش بافت دستبند با کاموا ، آموزش بافت دستبند ساده(کار را تا وقتی که به سر و ردیف بالایی نخ برسید ادامه دهید)

آموزش بافت دستبند ، آموزش بافت دستبند ساده ، آموزش تصویری بافت دستبند سادهاین پروسه را با سه انگشت باقیمانده تکرار کنید، از انگشت اشاره شروع کنید.

آموزش بافت دستبند ، آموزش تصویری بافت دستبند ساده ، آموزش بافت دستبند خیلی سادهپشت دستتان باید شبیه عکس شده باشد، پروسه را دوباره و دوباره تکرار کنید، همچنان که کار را ادامه میدهید، در فواصل معینی نخ را محکم بکشید و آنرا محکم کنید تا در آخر دستبندتان شل نشود.

آموزش بافت دستبند ، آموزش بافت دستبند خیلی ساده ، آموزش بافت دستبند با گرههنگامی که بافتنی دور دستتان، به اندازه ای شد که دور مچ دستتان به خوبی جای بگیرد، انگشتهایتان را از داخل آن بلغزانید و بیرون آورید.در آخر باید چهار حلقه اضافی مثل شکل داشته باشید.

آموزش بافت دستبند ، آموزش بافت دستبند با گره ، آموزش بافت دستبندسر انتهایی نخ را از داخل آن چهار حلقه رد کنید و بکشید تا آنرا محکم کنید.

آموزش بافت دستبند ، آموزش بافت دستبند ، آموزش بافت دستبند اسپرتدقیقا مثل دستبند های دوستی کلاسیک و قدیمی، این دستبند فقط توسط یک گره کوچک و ساده دور دستتان محکم میشود.به خاطر خصوصیت الیافی آن، این ویژگی را دارد که به راحتی سرانده شود وبیرون بیاید.

آموزش بافت دستبند ، آموزش بافت دستبند ، آموزش بافت دستبند اسپرتبرای درخشش بیشتر دستبند میتوانید از یک سوزن پلاستیکی برای وصل کردن منجوق و یا مهره های شش گوش براق در هر یک از سر های دستبند استفاده کنید.

آموزش بافت دستبند ، آموزش بافت دستبند ، آموزش بافت دستبند اسپرتسپس هر کدام از مهره ها را با یک گره محکم کنید.

آموزش بافت دستبند ، آموزش بافت دستبند ، آموزش بافت دستبند اسپرت

 وقتی که یکبار خودتان یا بچه هایتان روش را خوب بفهمید، میتوانید هر 5 دقیقه یک دستبند بسازید!

آموزش بافت دستبند ، آموزش تصویری بافت دستبند انگشتی دخترانه و پسرانه


ویدیو مرتبط :
آموزش تصویری بافت انگشتی