سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



هماهنگی افکار عمومی از نکات اساسی در مدیریت بحران است


به گزارش ایرنا زهرا موسی پور روز پنجشنبه در نشست شورای سلامت و امنیت غذایی استان کرمان با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: اداره کل امور اجتماعی استانداری کرمان با تشکیل کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات محیطی، اقدامات خوبی را در زمینه پیشگیری از آنفلوآنزا به مردم ارائه کرده است.
وی گفت: برگزاری جلسات با آموزش و پرورش و نیروهای انتظامی، بازدید از مراکز درمانی و ارائه آموزش های تخصصی به افراد در معرض خطر در راستای مدیریت بیماری آنفلوآنزا نیز از جمله اقدامات اداره کل امور اجتماعی استانداری در این زمینه است.
وی به تعطیلی مدارس استان کرمان در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری به عنوان درخواست مردمی اشاره و بیان کرد: مردم از تعطیل کردن مدارس بسیار ابراز خرسندی داشته اند.
موسی پور گفت: مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمان به شکل کتبی مراتب تقدیر و تشکر خود را از استاندار کرمان برای تعطیلی مدارس در پی اپیدمی بیماری آنفلوآنزا اعلام کرده است.
وی ادامه داد: مدیر تامین اجتماعی استان کرمان از کاهش آمار بستری شدگان و مراجعات بیماران مبتلا به آنفلوآنزا به بیمارستان تامین اجتماعی این استان در چند روز اخیر خبر داده است.
مدیرکل امور اجتماعی استانداری کرمان گفت: تلاش های کادر بهداشت و درمان و دانشگاه های علوم پزشکی در راستای کنترل این بیماری جای تقدیر دارد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شامگاه چهارشنبه به منظور بررسی اقدامات صورت گرفته برای کنترل بیماری آنفلوآنزای فصلی وارد کرمان شد.
وی پس از ورود به کرمان از بیمارستان افضلی پور این شهر بازدید و از بیماران بستری مبتلا به آنفلوآنزای H1N1 در این مرکز آموزشی درمانی عیادت کرد.
دکتر قاضی زاده هاشمی همچنین چهارشنبه شب نشستی را با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی در کرمان برگزار کرد.
حدود 600 نفر بر اثر ابتلا به آنفلوانزای فصلی از زمان شیوع این بیماری در استان کرمان بستری و 33 نفر فوت شدند.
7440/3029

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مدیریت طرحهای عمرانی مدیریت اسلامی در پرتو نهج البلاغه مدیریت عمومی مدیریت عمومی