سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پاسخ حداد به سئوالی در مورد برنامه او برای ریاست بر مجلس: آنچه تکلیف باشد انجام خواهم داد


سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گفت: تمامی احزاب و تشکل هایی که در ائتلاف اصولگرایان حاضر بودند به این لیست پایبند خواهند بود.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گفت: تمامی احزاب و تشکل هایی که در ائتلاف اصولگرایان حاضر بودند به این لیست پایبند خواهند بود.

به گزارش «انتخاب»، حداد عادل در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه اگر شما به مجلس راه یابید برنامه ای برای ریاست مجلس دارید، گفت: اخباری که درباره رییس مجلس آینده منتشر شد یکی از اقدامات تخریبی بود که بنده نیز تکذیب کردم، همیشه گفتیم برای ریاست مجلس، خود مجلس تصمیم می گیرد و بحث ریاست مجلس آینده زودهنگام است زیرا که رییس را اکثریت نمایندگان معرفی می کنند.

وی افزود: از روز اول به خاطر ریاست و شهرت وارد مجلس نشدم،  آنچه در مجلس آینده تکلیف باشد انجام خواهم داد و اگر وارد مجلس شدم بیش از هرچیز سعی می کنم وحدت اصولگرایان را ایجاد کنم.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان با اشاره به موضوع سرلیست اصولگرایان، گفت: هنوز هیچ تصمیمی برای این منظور گرفته نشده است، انتخاب سر لیست برعهده بخشی گذاشته شده که مسؤولت تبلیغات را دارد، مهم سرلیست قرار گرفتن نیست و از مردم تقاضا می کنیم به همه این سی نفر رای دهند.

وی ادامه داد: هروقت که بخواهید میان 190 نفر به 30 نفر برسید عده ای ناراضی شده و این امری طبیعی است، هرچیزی یک بهایی دارد و اگر بهای آن را نپردازیم نمی توانیم به آن برسیم و اگر می‌خواستیم غیر این اتفاق افتد وحدت شکل نمی گرفت.

نماینده مردم تهران در بخش دیگری از سخنان خود ابراز کرد: افرادی که نامشان در لیست نیامده بدانند این بهایی است که اصولگرایان برای وحدت داده است. با اعلام وحدت چند صدایی وجود ندارد

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان با بیان اینکه اصولگرایان از مرکز برای شهرستان ها نامزد معرفی نمی کنند، گفت: ما از تمامی اصولگرایان در کشور خواسته ایم به وحدت برسند، در برخی شهرستان ها این وحدت ایجاد شده و در برخی شهرستان ها این اتفاق نیافتاده است. وی گفت: تصور می کنیم با اعلام وحدت نباید انتظار چند صدایی داشته باشیم، این چند صدایی در شورای مرکزی به یک صدا تبدیل شده است.


ویدیو مرتبط :
کلیپ /انتخابات ریاست جمهوری؛ معرفی غلامعلی حداد عادل