سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



امام جمعه میانه: استکبار ستیزی باید خصیصه اصلی کاندیداهای مجلس باشد


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدرضا حامدی در خطبه های نماز جمعه شهرستان میانه با بیان اینکه موضوع داشتن روحیه مقاومت و سازش ناپذیری و عدم محافظه کاری و همچنین تیز بینی و قدرت تشخیص توطئه ها و ساده زیستی، از معیارهای مهم برای انتخاب نمایندگان مجلس است، افزود: مجلس و نمایندگان باید پایگاه مستحکم دفاع از نظام ،انقلاب و مانع انحراف باشند.
وی با بیان اینکه نامزد مجلس شورای اسلامی نباید اهل ریخت و پاش و تجمل گرایی باشد، رفتار شهید مدرس را معیار عملکرد و انتخاب نمایندگان مجلس عنوان کرد.
حجت الاسلام حامدی با اشاره به هفته بسیج و توطئه های دشمنان به منظور تکمیل پروژه نفوذ بصورت جریانی و فردی، افزود: کم رنگ شدن اعتقادات و مبانی اسلامی در دیدگاه و عملکرد مسوولین نظام از جمله مباحثی است که در حال حاضر نیز شاهد خطر بزرگ آن هستیم.
وی اظهارکرد: دشمن سعی دارد با تغییر در سبک زندگی و تاثیر گذاری در بین نخبگان و تصمیم گیران جامعه و همچنین جوانان این مرزو بوم، به هدف اصلی خود یعنی براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران دست یابد.
حامدی با تاکید بر لزوم بصیرت افزایی بیش از پیش نیروهای بسیج و با تبریک فرا رسیدن روز نیروی دریایی با اشاره به حماسه آفرینی های این نیروهای سلحشور در دوران جنگ و سازندگی و حفظ مرزهای آبی کشور و حضور در آبهای بین المللی، خواستار توفیق و سربلندی هر چه بیشتر برای تمامی نیروهای مسلح کشور شد.
امام جمعه میانه پیاده روی اربعین حسینی را واقعه ای بی بدیل در جهان عنوان کرد و با بیان این موضوع که رسانه های غربی با عدم پوشش و سانسور این حرکت عظیم، ماهیت خالی از ذهن خود را به اثبات می رسانند، افزود: بسیاری از افراد با مشاهده این حرکت عظیم تغییر مذهب داده به اسلام روی آورده اند که نشان از تاثیرگذاری عزاداری میلیونی روز اربعین سرور و سالار شهیدان در نقاط مختلف جهان دارد.
وی با اشاره به فرا رسیدن تصویب قانون اساسی در هفته پیش رو، از قانون اساسی به عنوان میثاق ملی یاد کرده و عمل مسوولانه و مخلصانه مسئولین و تمامی افراد جامعه به آن را، راه علاج خروج از بسیاری از مشکلات کشور عنوان کرد.
امام جمعه میانه همچنین دیدار رئیس جمهور روسیه با رهبر انقلاب را از مهم ترین اتفاقات سومین اجلاس کشورهای صادر کننده گاز عنوان کرد و افزود: مقام معظم رهبری با تمجید از عملکرد روسیه در مبارزه با تروریست در کشور سوریه و کشورهای منطقه، حل مشکلات کشورهای اسلامی را در سایه وحدت، مشارکت و همدلی همسایگان در مبارزه با گروهای تکفیری و صهیونیستی عنوان کرد.
7231/3093/6183

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
امام خامنه ای- استکبار ستیزی