محمدرضا فرجی: اصحاب رسانه صاحب سالن مستقل در جشنواره سی و چهارم فیلم فجر ‌می‌شوند


محمدرضا فرجی: اصحاب رسانه صاحب سالن مستقل در جشنواره سی و چهارم فیلم فجر ‌می‌شوند

فارس/ محمدرضا فرجی مدیر امور سینماهای جشنواره سی و چهارم فیلم فجر با اشاره به اختصاص سالن اختصاصی برای اهالی رسانه گفت: نارضایتی اهالی رسانه از حضور در برج میلاد باعث شد تا امسال طرح جداسازی سالن نمایش فیلم‌های اصحاب رسانه از مهمانان و هنرمندان جشنواره فیلم فجر مطرح شود.
با توجه به نارضایتی اهالی رسانه در طول برگزاری جشنواره در برج میلاد و حضور مهمانان جشنواره با موقعیت های اجتماعی و سنین مختلف (کودک و نوجوان و میانسال و...) در کاخ جشنواره به نظر می رسد امسال بعد از مدت ها بار دیگر احترام اهالی رسانه به آنان باز خواهد گشت و مدیران برگزاری جشنواره تلاش می کنند تا برای ایجاد فضای مناسب برای نویسندگان، منتقدان و خبرنگاران تخصصی سینما، سالن سینمایی را مختص اصحاب رسانه فراهم آورند. برای کسب اطلاع بیشتر از جداسازی سالن اصحاب رسانه را از محمدرضا فرجی مدیر امور سینماهای جشنواره سی و چهارم فیلم فجر جویا شدیم.
محمدرضا فرجی با تایید خبر جداسازی سالن اهالی رسانه از مهمانان جشنواره گفت: نارضایتی اهالی رسانه از حضور در برج میلاد به دلیل مسافت طولانی و عدم امکان دسترسی مناسب به محل استقرار روزنامه ها و خبرگزاری ها باعث شد تا امسال طرح جداسازی سالن نمایش فیلم های اصحاب رسانه از مهمانان و هنرمندان جشنواره فیلم فجر مطرح شود.
مدیر امور سینماهای جشنواره سی و چهارم فیلم فجر تصریح کرد:کارگروهی تشکیل شده است که کارشناسان صدا و تصویر سالن های سینما را مورد بررسی قرار دهند که بتوانیم سالن مناسبی برای اهالی زحمتکش و پرتلاش رسانه آماده کنیم و میزبان این عزیزان در جشنواره فیلم فجر باشیم. امیدواریم با همکاری اصحاب رسانه، سینمای رسانه از ساحت و وجاهت مستقل رسانه‌ای برخوردار باشد.
وی درباره جمع بندی نهایی برای اعلام سالن میزبان اهالی رسانه گفت: هنوز به جمع بندی قطعی برای اعلام سالن میزبان اهالی رسانه نرسیدیم اما در میان گزینه‌ها پردیس چهارسو، ملت ، صحرا (در صورت بازسازی کامل) مطرح است که در نهایت با نظر مدیر روابط عمومی سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر و تامین نظر دبیر جشنواره سالن مخصوص اصحاب رسانه مشخص و اعلام خواهد شد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
گزارش روز چهارم سی و سومین جشنواره فیلم فجر