گرشاسبی: برانکو لیست خرید نداده است


خبرگزاری مهر: حمیدرضا گرشاسبی درباره عملکرد پرسپولیس در نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال با بیان مطلب فوق اظهار کرد: یکی از اهداف باشگاه و مدیرعامل این بود که از کادر فنی حمایت کند و امکانات مورد نیاز را در اختیارشان قرار بدهد. ما تلاش کردیم تا جلوی حاشیه‌ها را بگیریم که البته کار سختی بود ولی خوشبختانه این روند ادامه یافت و باعث آرامش تیم شد.

وی با بیان اینکه انسجام بازیکنان یکی از کلیدهای موفقیت پرسپولیس بوده است، افزود: جایگاه پرسپولیس باید در جدول بالاتر از این باشد. یک بخشی از نتیجه نگرفتن ما به مشکلات داوری بر می‌گشت و یک بخشی از آن به بدشانسی. همین که مردم از نحوه بازی و نتایج پرسپولیس خوشحال هستند، برای ما راضی کننده است.

عضو هیات مدیره پرسپولیس تاکید کرد: کادر فنی امتحانش را در نیم فصل اول پس داده است و ما هم تمام قد از برانکو و دستیارانش حمایت می‌کنیم. امیدواریم که نیم فصل دوم جایگاه تیم بالاتر هم برود.

گرشاسبی یادآور شد: همانطور که گفتم اگر اشتباهات داوری نبود الان تیم پرسپولیس صدرنشین بود چرا که امتیازات خیلی به هم نزدیک است.

وی در ادامه در پاسخ به سئوالی مبنی بر نارضایتی بازیکنان از شرایط مالی و عدم دریافت قراردادهای خود، افزود: ما چیزی از نارضایتی بازیکنان و کادر فنی نشنیده‌ایم. خوشبختانه مشکل مالیاتی برانکو هم حل شد. اینکه گفته می‌شود بازیکنان ناراضی هستند را نه دیده‌ایم و نه شنیده‌ایم. متاسفانه برخی‌ها قلم می‌زنند که پرسپولیس مشکل مالی دارد که این از انصاف دور است. هیچ مربی و بازیکنی تا الان اعتراضی نسبت به مسائل مالی نداشته است.

عضو هیات مدیره پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که «آیا برانکو ایوانکوویچ لیست بازیکنان موردنظرش را در اختیار باشگاه قرار داده است یا خیر؟» گفت: تا الان ما لیستی از برانکو ندیده‌ایم. اگر مطلبی در این خصوص باشد حتما در هیات مدیره مطرح خوهد شد.

گرشاسبی درباره جدایی «پانادیچ» از پرسپولیس و احتمال حضور یک مربی جدید در این تیم، تاکید کرد: انتخاب مربی جدید بستگی به نظر سرمربی دارد. اگر برانکو درخواست کرده باشد، مربی جدید به تیم اضافه می‌شود در غیر اینصورت با همین کادر، کار را ادامه خواهیم داد.

وی در پایان درباره یدهی‌های پیشین باشگاه پرسپولیس و اینکه گفته می‌شد پرونده قضایی یکی از مدیران سابق این باشگاه در جریان است، تصریح کرد: بدهی‌ها که همچنان گریبانگیر باشگاه است و ما پیگیر آن هستیم. درباره پرونده یکی از مدیران پیشین هم حراست وزارت ورزش پیگیر است و ما به این موضوع ورود نکرده‌ایم.


ویدیو مرتبط :
از برانکو تا شانس مدیر عاملی طاهری از زبان گرشاسبی