برای حضور هیچ هنرمندی محدودیت نداریم


مدیر رادیو ایران ضمن اعلام خبر افزایش برنامه‌های طنز در این شبکه، از بازگشت برنامه‌ی طنز «کوی نشاط» به رادیو خبر داد.

بهنام احمدپور در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا،‌ درباره‌ی علت افزایش حجم برنامه‌های طنز در رادیو ایران، توضیح داد: برنامه‌های طنز همیشه مورد توجه مخاطبان قرار می‌گیرد، در این راستا رادیو ایران به افزایش حجم برنامه‌های طنز تصمیم گرفته است.

وی درباره‌ی برنامه‌های طنزی که در حال حاضر از رادیو ایران به روی آنتن می‌رود، توضیح داد: «کوی نشاط»، «رادیو جمعه»، «یک سبد لبخند» و «چهارخونه» برنامه‌های طنزی هستند که در حال حاضر از رادیو ایران به روی آنتن می‌روند.

«کوی نشاط» که پیش از این متوقف شده بود‌، در همان ساعت و روز پخش به روی آنتن می‌رود، «رادیو جمعه» که به جای برنامه «جمعه ایرانی» تدارک دیده شده است، جمعه‌ها به روی آنتن می‌رود و برنامه «یک سبد لبخند» نیز روزهای پنجشنبه به روی آنتن می‌رود. برنامه «چهارخونه» نیز جمعه‌ها ساعت 17 به روی آنتن می‌رود.

احمدپور در ادامه از پخش برنامه‌های طنز جدید در رادیو ایران خبر داد و گفت: طنز «دوخت و دوز» و «خنداخند» در حال حاضر در حال تولید هستند و قرار است به‌زودی از رادیو ایران به روی آنتن بروند.

مدیر رادیو ایران در پایان گفت‌وگوی خود‌، از همکاری هنرمندان طنز در رادیو استقبال کرد و گفت: ما محدودیتی برای حضور هیچ هنرمندی نداریم به ویژه هنرمندانی که در «صبح جمعه با شما» بوده‌اند. دوستانی که در «صبح جمعه با شما» و برنامه‌های طنز دیگر حضور داشته‌اند‌، در فضای رادیو از آنها استقبال می‌کنیم و امیدواریم به جمع ما اضافه شود.

انتهای پیام

مدیر رادیو جوان


ویدیو مرتبط :
ترسی از حضور نداریم