ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



لواندوفسکی نباید به رئال مادرید برود


لواندوفسکی نباید به رئال مادرید برودورزش 3/ آینده روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بایرن مونیخ برای فصل آینده همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد.
با خروج گواردیولا، آینده بعضی بازیکنان بایرن مونیخ از جمله روبرت لواندوفسکی در این باشگاه نامعلوم است. شایعات زیادی پیرامون احتمال حضور این مهاجم قدرتمند در رئال مادرید یا بارسلونا به گوش می رسد. با این حال جیووانی البر مهاجم سابق بایرن مونیخ می گوید که لواندوفسکی نباید چنین تصمیمی را اتخاذ کند.
البر گفت:" لواندوفسکی نباید فکر انتقال به باشگاهی دیگر را در ذهن داشته باشد. او می تواند در بایرن مونیخ قهرمان اروپا، لیگ و جام حذفی شود. حضور در رئال یا بارسا باعث می شود تا احتمال عدم حضور ثابت او در بازی های این دو تیم وجود داشته باشد. من امیدوار هستم لواندوفسکی چنین تصمیمی را اتخاذ نکند."
البر در ادامه تاکید می کند که بایرن در صورت حفظ مولر و لواندوفسکی هیچ نیازی به خرید مهاجم ندارد:" بایرن هیچ نیازی به خرید مهاجم ندارد. تیم به خوبی با لواندوفسکی و مولر هماهنگ است."

اخبار داغ و جذاب ورزشی در «کانال ورزش»

منبع: ورزش 3


ویدیو مرتبط :
لواندوفسکی در برابر رئال مادرید