علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



پست رود گولیت برای زاینده رود و جوابیه دریاچه ارومیه!


مهرآباد - صابر قدیمی: جناب آقای لئوناردو دی کاپریو، هنرمند ارزشی و فرهیخته

با سلام و احترام

به آگاهی می رساند اینجانب دریاچه ی ارومیه، صمیمانه از حسن نظر شما سپاسگزارم. در روزگاری که حتی خود من هم رفته رفته خویش را فراموش کرده بودم، تو با آن پست شیرینت،چه شوری کرده ای برپا و کله کله قند در دلم آب نمودی. من که خود دریایی از نمک می باشم، نمک گیر مهربانی تو شدم و از حلاوت و لطافت عطوفتت دهانم آب افتاده است.
امیدوارم به زودی روزهای باشکوه من برگردد، آنقدر پر آب بشوم که شما و خانم رز بتوانید با آن کشتی بیایید و فیلم تایتانیک دو و سه را - صد البته با رعایت موازین شرعی و اخلاقی – بسازید.

لئو ای لولوی دریا، کجایی؟
چِشُم مونده به ساحل تا بیایی
به ساحل بنگرم، ساحل تو بینم!
ببین با ما چه کرده این جدایی

با احترام 
ارادتمند شما
دریاچه ی ارومیه

لحظاتی پیش رود گولیت، ستاره سرشناس فوتبال هلند در صفحه شخصی خود، متنی در ارتباط با خشکی زاینده رود منتشر کرد:

از آنجایی که اسم کوچک من و نام بزرگ زاینده، رود است؛ احساس عجیبی به زاینده رود دارم. من در زمان پر آب بودنش به آنجا آمده بودم.دلم می خواهد به اصفهان برگردم. باز هم به آن نصف جهان برگردم. بروم آنجا بنشینم در کنار زاینده رود، بخورم از ته دل گوش فیل و لیوان دوغ، گوش فیل و لیوان دوغ.


ویدیو مرتبط :
رود خانه زاینده رود - زاینده رود دات نت