سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



امام جمعه اصفهان: عنوان سال 95 نباید به درج در سربرگ ادارات محدود شود


به گزارش ایرنا از سایت دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، آیت الله سیدیوسف طباطبایی ‌نژاد روز پنجشنبه در دیدار با فرماندهی ارشد ارتش در استان های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری و فرمانده هان سپاه استان اصفهان با اشاره به سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» افزود: اگر جامعه‌ای از نظر اقتصادی خودكفا نباشد و مجبور شود برای موارد مختلف به بیگانگان رجوع كند، نمی‌تواند از نظر سیاسی و فرهنگی مستقل باشد.
آیت الله طباطبائی‌نژاد در بخش دیگر سخنان خود گفت: افتخار نیروهای نظامی و انتظامی این است كه در خدمت همه افراد بوده‌ اند و به همین دلیل باید بی‌طرفی خود را در انتخابات و سایر جریانات حفظ كنند.
وی تصریح كرد: اگر اینگونه شد، آن وقت مردم هم حمایت قاطع خود را از قوای نظامی و انتظامی اعلام می‌كنند، همانگونه كه تاكنون نیز اینگونه بوده است و این مسئله باعث كسب موفقیت‌های بعدی می‌شود.
وی گفت: اگر استقلال سیاسی و فرهنگی می‌خواهیم، باید از نظر اقتصادی مستقل باشیم؛ اقتصاد مقاومتی بعنوان الگویی مناسب، استقلال و عزت ملی ما را تضمین می‌كند.
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان در باره زمینه سازی برای اجرای اقتصاد مقاومتی در استان نیز گفت: باید یك شورا با حضور كلیه دستگاه ها و نهادهای استان برای تحقق شعار سال تشكیل شود.
وی با اشاره به اینكه سپاه فعالیت هایی را در زمینه اقتصاد مقاومتی انجام داده است، افزود: فعالیت سپاه به تنهایی كافی نیست و این كار نیاز به عزم همگانی دارد.
آیت الله طباطبایی نژاد افزود: باید در تمام زمینه‌ها بویژه مسائل دفاعی خودكفا باشیم، این مسئله وعده و امر خداست، آمادگی نظامی در اسلام حد و اندازه ندارد.
امام جمعه اصفهان ادامه داد: ما خواستار صلح و سازش در جهان هستیم، اما همیشه اینگونه نیست زیرا كشورهایی هستند كه به حقوق دیگران تجاوز می‌كنند، بنابراین باید شرایطی داشته باشیم تا كشورهایی كه قصد جنگ دارند یا حتی در آینده قصد تجاوز به سرزمین ما را دارند، با مشاهده آمادگی دفاعی ما، از قصد خود منصرف شوند و این یك منطق عقلی است.
آیت الله طباطبایی ‌نژاد اظهار كرد: تقویت بنیه اقتصادی، نظامی و فرهنگی سبب حفظ عزت ملی ما می‌شود، آمریكا در حد و اندازه‌ای نیست كه برای ما حد مرز دستیابی به توان دفاعی و موشكی را تعریف كند، ما باید در هر شرایطی خود را آماده مقابله با هر تهدید احتمالی كنیم.
وی تأكید كرد: برجام‌ های جدید فرصت ‌های جدیدی برای دشمن ایجاد می ‌كند تا خواسته‌ های جدیدی مطرح كند؛ هیچ‌ وقت دشمن به نفع ما كاری انجام نمی‌ دهد، قرآن تصریح دارد كه كوچكترین شری كه ما برسد، سبب خوشحالی دشمن می‌شود.
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان تصریح كرد: قرآن می ‌فرماید اگر استقامت و اخلاص داشته باشید، مكر دشمنان می‌گذرد و شما پیروز می ‌شوید و اگر ایستادگی كنید، دشمن كاری نمی‌تواند بكند و به تصریح رهبر معظم انقلاب، اگر ایستادگی كنیم، روزی همین دشمنان، به ما محتاج می‌شوند.
د / 6027/6020

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
انتقاد امام جمعه تهران از پارتی بازی و رشوه در ادارات!