ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تراکتور پرچم ایران را بالا نگه داشت


تراکتور پرچم ایران را بالا نگه داشتتسنیم/ در پایان روز دوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا تراکتوری ها با برتری در خانه حریف بهترین نماینده ایران بودند.
برخلاف هفته ابتدایی مسابقات که نمایندگان ایران با سه برد شروعی خیره کننده را رقم زدند درهفته دوم مسابقات دو تیم اصفهانی نتوانستند انتظارات را برآورده کنند و تنها تراکتورسازی بود که با برتری دوباره مقابل الجزیره در ابوظبی باعث شد تا میانگین امتیازی کلی ایرانی ها در مسابقات قابل قبول باشد. بردن الجزیره نه تنها باعث ادامه یکه تازی تراکتوری ها در جدول و برداشتن گامی بلند برای صعود شد بلکه از نظر آمارهای کلی نیز این تیم را در صدر جدول های مختلف قرار داد تا تبریزی ها پرچم دار فوتبال ایران در قاره کهن باشند. در زیر نگاهی می اندازیم به اتفاقات و برخی آمارهای ثبت شده در روز دوم مسابقات که تراکتوری ها حضور چشمگیری در آن دارند.
بدون گل خورده
در پایان روز دوم لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی و ذوب آهن از ایران به همراه پوهانگ استیلرز از کره جنوبی تنها تیم هایی بودند که قفل دروازه های خود را بسته نگه داشتند تا صاحب بهترین خطوط دفاعی مسابقات باشند.
تیم های 6 امتیازی
تنها چهار تیم از غرب و شرق آسیا بودند که در هر دو بازی برنده از میدان خارج شدند تا 100 درصد امتیازات را به حساب خود واریز کرده باشند. اف سی سئول کره جنوبی و شاندونگ چین از شرق آسیا و تراکتورسازی ایران و الجیش قطر از غرب آسیا چهار تیمی بودند که با دو برد متوالی توانستند شروعی فوق العاده در مسابقات داشته باشند.
خط حمله های ویرانگر
اف سی سئول کره جنوبی با درخشش مهاجم برزیلی خود توانست با به ثمررساندن 10 گل در دو هفته خطرناک ترین خط حمله لیگ قهرمانان را به خود اختصاص دهد. بعد از این تیم کره ای الهلال عربستان هم با 6 گل زده آمار خوبی از خود برجای گذاشت و بالاتر از تراکتورسازی ایران ایستاد که به همراه شاندونگ چین با 5 گل زده نشان داد از خط حمله زهرداری بهره می برد.
آقای گل ها
آدریانو مهاجم برزیلی اف سی سئول این هفته نتوانست به تعداد بازی هفته اول گلزنی کند اما با هت تریک خود باعث شد تا فاصله زیادی با سایر مدعیان آقای گلی پیدا کرده و از الان بخت اول کسب این عنوان باشد. زدن 7 گل در دو بازی نشان داد آدریانو چه بازیکن زهردار و خطرناکی است و غفلت از او تاوان سنگینی در پی دارد. بختیار رحمانی هم با به ثمررساندن تک گل تیمش مقابل الجزیره سومین گل خود در دو بازی را به اماراتی ها زد تا دومین گلزن برتر قاره کهن لقب بگیرد. بعد از این دو، 10 مهاجم دو گله هم در جدول قرار دارند که از جمله آنها می توان به لوسیانو پریرا مهاجم سپاهان اشاره کرد.
استقبال ناامیدکننده از بازی ها
با وجود تمام تلاش هایی که کنفدارسیون فوتبال آسیا برای جلب تماشاگر انجام داد اما آمارهای ثبت شده در استقبال طرفداران از این بازی ها ناامیدکننده تر از هفته قبل بود تا AFC بیشتر افسوس غیبت تیم های پرطرفداری همچون پرسپولیس و استقلال ایران را بخورد. تیم هایی که همواره می توانند 70 تا 80 هزار تماشاگر را به ورزشگاه بکشانند در تورنمنت حضور ندارند تا میانگین استقبال به حد قابل توجهی کاهش داشته باشد.


کانال تلگرامی «کانال ورزش» را دنبال کنید telegram.me/canalevarzesh

منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
ایران پرچم هست نیاز نداره بره زیره پرچم کسی آقای ظریف