مذهبی


2 دقیقه پیش

پیشگویی امام صادق (ع) از فتنه های آخرالزمان و راه های مقابله باآن!

به گزارش «شیعه نیوز»، باور و پذیرش این واقعیت ها برای سخت است که قبول کنیم امروز ما در دنیایی زندگی می کنیم که آلودگی های روحی، دامان همه بشریت را فرا گرفته است، حفظ ایمان ...
2 دقیقه پیش

تصویر کعبه در 140 سال پیش

چقدر زیبا ، ساده و بی آلایش با این تصویر چقدر آدمی احساس آرامش میکنه چه برسه به اینکه اونجا حضور داشتی ، ولی امروزه روز . . . . . لعنت خدا بر آل سعود



صدور ویزای اربعین سال آینده باید الکترونیکی باشد


به گزارش شیعه آنلاین ، ناصر حویزاوی اظهار کرد: تاکنون ۳۰۰ هزار زائر از شلمچه و ۲۰۰ هزار نفر نیز از چذابه به کشور برگشته‌اند.

وی بیان کرد: به دنبال این هستیم تا روند صدور ویزا از سمت عراق را کلا تغییر دهیم چون روند فعلی خیلی وقت گیر است و جوابگو نیست. در حقیقت حجم متقاضیان بیش از تشکیلات در دسترس است.

مدیرکل حج و زیارت خوزستان تصریح کرد: صدور ویزای دستی اصلا جوابگوی متقاضیان نیست و عراق حتما بایستی به فکر صدور ویزای الکترونیک باشد چون حتی لیست گرفتن از زائران و صدور ویزای مانیفستی هم باز مشکل ایجاد می‌کند.

حویزاوی ادامه داد: از همین الآن باید صدور ویزای الکترونیکی در دستور کار کشور عراق قرار گرفته و به صورت آزمایشی نیز تعدادی صادر کنند تا عیب و نقص‌های احتمالی نیز برطرف شود.

وی عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه‌های در دست کار برای اعزام زائران حسینی به کربلا ساماندهی زائران در گروه‌های مثلا ۴۰ نفره و شناسنامه دار کردن سرگروه‌ها است.

مدیرکل حج و زیارت خوزستان یادآور شد: سرگروه‌ها را تحت عنوان مدیر کاروان‌های مردمی آموزش داده و به آن‌ها اعلام می‌کنیم که در اعزام زائران چه کارهایی را انجام دهند.


ویدیو مرتبط :
صدور بلیط خارجی با نرخ ویژه | ویزای چین و ویزای بانکوک