فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



اولین آلبوم «فریان» منتشر می شود


موسیقی ما: اولین آلبوم «فریان» طی ماه‌های آینده منتشر خواهد شد. این خواننده جوان که فعالیت حرفه‌ای خود در عرصه موسیقی را از سالها قبل آغاز کرده این روزها پیگیر مراحل تولید آلبوم رسمی خودش است.

آلبومی که با سبک و سیاق آثار قدیمی فریان تفاوت دارد و در آن چهره‌های مطرح موسیقی پاپ و ارکسترال حضور دارند و تهیه‌کننده آن هم «ساسان سالور» است. این تهیه‌کننده مطرح سینما سابقه حضور در پروژه‌هایی نظیر «1359»، «تمشک» و «آمین خواهیم گفت» و... را در کارنامه دارد و قرار است که فعالیت‌های گسترده‌ای در موسیقی داشته باشد.

اولین آلبوم «فریان» منتشر می شودهنوز چیدمان نهایی عوامل تولید آلبوم فریان مشخص نشده اما در کنار موزیسین‌های صاحب نام، آهنگسازی و ترانه‌سرایی قطعات توسط خود فریان در حال انجام است. از سوی دیگر این خواننده به تازگی اولین تجربه تیتراژخوانی برای یک سریال تلویزیونی را تجربه کرده است.

سریال «با آخرین نفس‌هایم» به کارگردانی «سامان سالور» و تهیه‌کنندگی «ساسان سالور» در دهه اول ماه محرم هر شب از شبکه پنج سیما پخش می‌شد. فریان تیتراژ پایانی این سریال را اجرا کرد و خودش هم سراینده ترانه و سازنده موسیقی این که «دو آدم» نام داشت، بود. چندی پیش هم موزیک ویدئوی «دریا دلان» با صدای فریان منتشر شده بود که به فیلم سینمایی با همین نام مربوط می‌شد.


ویدیو مرتبط :
تیزر اولین آلبوم زانیاری خسروی (آلبوم 28) - Xaniar Khosravi