قسمت اول «۲۴» جدید سفارش داده شد


قسمت اول «۲۴» جدید سفارش داده شدتسنیم/ شبکه فاکس اپیزود پایلوت سریال «۲۴» جدید را سفارش داد.
سریال جدید «24» به زودی روی آنتن شبکه فاکس خواهد رفت. با این حال بزرگ ترین نگرانی طرفداران این مجموعه پلیسی- سیاسی نبود قهرمان اصلی آن جک باور است. در مجموعه جدید قرار نیست کیفر ساترلند نقش محبوب گذشته اش را بازی کند و قرار است این سریال با تیمی جدید و بازیگران کاملا جدید و البته قهرمانی جدید دوباره ساخته شود.
اگرچه هنوز نام بازیگر اصلی مجموعه جدید اعلام نشده اما قرار است این نقش اول جدید یک آفریقایی- آمریکایی باشد، با گذشته نظامی که حالا البته برای CTU کار می کند و قرار است از یک تهدید تروریستی عظیم جلوگیری کند. هاوارد گوردون، مانی کوتو و ایوان کتز همگی به عنوان تهیه کننده اصلی سریال «24: میراث» بر خواهند گشت.
رویکرد سریال قرار است به همان شکل سری گذشته باشد اما هنوز تعداد اپیزودها برای فصل اول آن اعلام نشده است و به نظر می رسد بسته به استقبال مخاطبین از اپیزود پایلوت، قسمت های آن می تواند متغیر باشد. اما به نظر می رسد در صورت استقبال، پتانسیل ساخته شدن یک سریال چند فصله دیگر وجود دارد.
این البته نخستین بار نیست که در سال های جاری پروژه های پلیسی قهرمانشان را عوض کرده اند. پیش از این در «میراث بورن» هم جرمی رنر جایگزین مت دیمون شد. اما مت دیمون آن قدر در نقش جیسون بورن محبوب شده بود که فیلم جدید نتوانست مخاطبان آثار اصلی قبلی را با خود همراه کند و تهیه کنندگان مجبور شدند دوباره مت دیمون را باز گردانند. حالا باید دید «24: میراث» می تواند در این راه موفق باشد یا خیر.


منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
قسمت هایی از فیلم ۲۴