سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



چند راهکار جادویی برای «خوش‌تیپی»


چند راهکار جادویی برای «خوش‌تیپی»ایران/ اگر می‌خواهید متفاوت و خوش‌پوش به نظر برسید، لباس‌هایی انتخاب کنید که با شکل و نوع اندامتان متناسب باشد فقط کافی است این چند نکته ساده را رعایت کنید:
افرادی که در این دسته قرار می‌گیرند شکل اندامشان چیزی تقریبا شبیه سیب است. این افراد بالا تنه خیلی بزرگی ندارند اما بیشتر در ناحیه شکم برجستگی دارند و معمولا پهلوهای پهنی دارند. همچنین ران‌های بزرگ‌تری دارند و ساق پا نیز پهن است. البته اصطلاح سیبی شکل برای همه افراد کوتاه صدق نمی‌کند. این شکل اندام در واقع به افراد کوتاه و کمی پهن اشاره دارد.
اگر شما اندام لاغر هستید و هیچ نوع اضافه وزن موضعی ندارید. افراد در این فرم اندام معمولا شانه‌هایی کوچک دارند و در ناحیه پهلو و کمر انحنا ندارند اما می‌توانند با چند ترفند ساده به شکل اندامشان انحنا بدهند. بیشترین توجه و تمرکز باید در ناحیه کمر باشد تا بهتر دیده شود.
شما می‌توانید هر لباسی که در ناحیه شکم و پهلو تنگ است را بپوشید. انواع دامن، شلوار و پیراهن جذب مناسب شماست. در واقع فقط کافی است که از لباس‌های برش دار برای نشان دادن انحنای بدن استفاده کنید. سعی کنید لباس‌هایتان از ناحیه کمر برش خورده باشند. اگر بالاتنه کمی بزرگ است بهتر است از لباس‌های چاپ و طرح دار برای این قسمت از بدن استفاده نکنید. شما به راحتی می‌توانید انواع پیراهن و سارافون بلند و کوتاه را استفاده کنید. فقط یادتان باشد اگر هیکل درشتی ( نه چاق) دارید لباس‌های خیلی گشاد و راحت نپوشید.
لباس‌هایی برش دار برای بلندتر نشان دادن اجزای بدن حتما انتخاب مناسبی است اما قطعا پیراهن‌های خیلی بلند و سرتاسر چسبان مناسب نیست. یقه هفت برای اینکه توجه و تمرکز را از ناحیه شکم منحرف کنید بسیار خوب است اما هرگز بلوز یا تاپی که رو یا زیر شکم گره می‌خورد برایتان مناسب نیست، چون پهنای قسمت میانی بدن را برجسته می‌کند. لباس‌هایی با برش‌های افقی و باریک و طرح‌های ریز بهترین انتخاب برای شما هستند. به کیفیت دوخت لباس‌ها بسیار اهمیت بدهید.
شما باید تلاش کنید تا بدنتان را پرتر نشان بدهید. هر ناحیه‌ای که کوچکتر است را می‌توانید با پوشش چین یا گره برجسته‌تر کنید. این چین یا گره می‌تواند در ناحیه گردن، یقه لباس یا پهلو و کمر باشد. دامن‌های تنگ با لبه گشاد یا شلوارهای برش دار در ناحیه کمر یا فاق کوتاه برایتان مناسب است. استفاده از کمربند برای ایجاد انحنا در پیراهن یا شلوار را فراموش نکنید.

منبع: ایران


ویدیو مرتبط :
خوش تیپی - اعتماد - اتحادیه صنف پوشاک - لباس ایرانی