سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



افکار خبر مدعی شد: هدایای میلیونی وزارتخانه ها به نمایندگان مجلس


افکار خبر مدعی شد: هدایای میلیونی وزارتخانه ها به نمایندگان مجلسافکار خبر/ در راهروهای مجلس شنیده شده که برخی وزارتخانه ها نمایندگان را به مناسبت پایان دوره مجلس نهم به ضیافت شام دعوت می کنند و در پایان این ضیافت ها هدایای میلیونی به آنها می دهند.
در همین راستا شنیده شده که یک وزارتخانه هفته گذشته اعضای کمیسیون مرتبط با حوزه کاری خود را دعوت کرده و به آنها گوشی تلفن همراه گران قیمت هدیه داد. این وزارتخانه برای همسر این نمایندگان نیز ساعت مچی داد.
همچنین برخی وزارتخانه دیگر با دعوت اعضای کمیسیون مرتبط با حوزه کاری خود هدایایی همچون تبلت، لپ تاپ و هدایای دیگر دادند. در همین راستا یکی از نمایندگان مجلس با تائید این خبر به خبرنگار افکار نیوز گفت: ما نیز در صحن مجلس شنیدیم که برخی وزارتخانه ها با دعوت نمایندگان به آنها هدایای گران قیمت می دهند. وی افزود: این دعوت ها بصورت کمیسیونی صورت می گیرد و مسئولان ارشد وزارتخانه در این ضیافت ها حضور دارند. به گفته این نماینده هدایای گران قیمت داده شده این وزارتخانه ها به نمایندگان همچون گوشی آیفون، لپ تاپ، تبلت و ساعت مچی بوده است. وی اضافه کرد: البته برخی از نمایندگان از گرفتن این هدایا خودداری می کنند و برخی هم اصلا در چنین ضیافت هایی که پول بیت المال حیف و میل می شود، شرکت نمی کنند. این نماینده گفت: وزارتخانه ها از یک طرف می گویند که بودجه نداریم و از طرف دیگر اینگونه حاتم بخشی می کنند. این نماینده مجلس نام وزارتخانه ها و نوع هدیه داده شده را در اختیار افکار نیوز قرار داد اما افکار نیوز از انتشار آن خودداری می کند.





منبع: افکار خبر


ویدیو مرتبط :
الزام وزارتخانه ها به واگذاری شرکتها به خصوصی توسط مجلس