ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



ساعت برگزاری مسابقات جام جهانی تکواندو تغییر کرد


به گزارش خبرگزاری فارس، مسابقات جام جهانی تکواندو در سال 2015 با حضور 8 تیم برتر جهان در گروه مردان و 8 تیم برتر جهان در گروه بانوان تا ساعاتی دیگر در مکزیک آغاز خواهد شد. البته پیش از این قرار بود، این دوره از رقابت‌ها از ساعت 10 صبح به وقت محلی (19:30 به وقت ایران) آغاز شود، اما با اعلام کمیته برگزاری مسابقات به دلیل برخی مسائل فنی، رقابت‌ها از ساعت 14 (23:30 به وقت ایران) پیگیری می‌شود.

مسابقات جام جهانی بصورت تیمی برگزار خواهد شد و تیم ملی کشورمان با عنوان قهرمانی جهان 2015، سرگروه گروه اول است و با تیم‌های ازبکستان، بلژیک و آذربایجان همگروه است. در گروه دوم نیز تیم‌های مکزیک، کره جنوبی، روسیه و آمریکا حضور دارند.

مبارزات مرحله مقدماتی امشب انجام می شود و در پایان دو تیم از گروه اول و دو تیم از گروه دوم به دور بعد صعود خواهند کرد. رقابتهای مرحله نیمه نهایی و فینال این مسابقات نیز از ساعت 18 به وقت محلی روز چهارشنبه (18 آذرماه) پیگیری می شود که به وقت ایران ساعت 3:30 بامداد روز پنجشنبه (19 آذرماه) است.

در مرحله نیمه نهایی این رقابتها و برای مشخص شدن فینالیست‌ها، تیم اول گروه یک با تیم دوم گروه دوم مبارزه می کند و تیم دوم گروه یک با تیم اول گروه دوم مبارزه خواهد کرد.

تیم ملی تکواندو کشورمان با ترکیب آرمین هادی پور، محمد کاظمی، ابوالفضل یعقوبی، مسعود حجی زواره، سعید رجبی و امید عمیدی در این دوره از رقابت‌ها به مصاف رقبای خود می رود. هدایت تیم ملی تکواندوی کشورمان برعهده بیژن مقانلو بعنوان سرمربی و مهدی بی باک و مهرداد یوسفی بعنوان مربی است.

تیم ملی تکواندوی کشورمان در جام جهانی 2014 عنوان سوم را بدست آورد.

انتهای پیام/آ

http://fna.ir/HXXI2D


ویدیو مرتبط :
بازگشت تیم ملی تکواندو از مسابقات جام جهانی