ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



ایرانی‌های آذربایجان بهترین مربی و بازیکن شدند


به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسابقات جام جهانی تکواندو 2015 در مکزیک صبح امروز (پنجشنبه) با قهرمانی تیم آذربایجان در بخش مردان و تیم چین در بخش زنان خاتمه یافت.

در بخش مردان پس از آذربایجان، تیم ملی تکواندوی کشورمان به مقام نایب قهرمانی رسید و کره جنوبی و روسیه به مقام سوم مشترک بسنده کردند. در بخش زنان نیز پس از تیم چین، تیم مکزیک به نایب قهرمانی بسنده کرد و کره جنوبی و چین تایپه در مکان سوم مشترک ایستادند.

 در پایان مسابقات نیز برترین‌های این دوره معرفی شدند. جایزه بهترین تکواندوکار مرد به میلاد بیگی، ورزشکار ایرانی الاصل تیم آذربایجان رسید و جایزه بهترین تکواندوکار زن نیز از آن «شیواین ژنگ» از چین رسید.

همچنین رضا مهماندوست سرمربی ایرانی تیم آذربایجان به عنوان بهترین مربی در بخش مردان و «کیو سیک کیم» از کره جنوبی بهترین مربی در بخش زنان شد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
کتک کاری مربی و بازیکن