ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مشحون: تا زمان معرفی خزانه‌دار جدید رکود پیش می‌آید/ شجاعی برای استعفا اختیار داشت


به گزارش خبرگزاری فارس، 9 آبان در جلسه هیات اجرایی کمیته ملی المپیک استعفای محمدعلی شجاعی از خزانه‌داری مورد بررسی قرار گرفت و اعضای هیات اجرایی به این جمع‌بندی رسیدند که با نظر مساعد، تصمیم نهایی با نظر مشورتی وزیر ورزش در جلسه آینده هیات اجرایی اعلام خواهد شد.

بنابراین هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در همان تاریخ موافقت خود را با استعفای شجاعی اعلام کردند و امروز نیز شجاعی در مصاحبه‌ای که با یکی از خبرگزاری‌ها داشته اعلام کرده از امروز هیچ سمتی در کمیته ملی المپیک ندارد.

محمود مشحون عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در این باره به فارس گفت: وقتی یک شخص تمایل دارد استعفا کند بقیه اعضا چه کاری از دست‌شان برمی‌آید، حتی اگر موافق نباشند. هر شخصی خودش اختیار دارد در این باره تصمیم بگیرد.

وی در پاسخ به این سوال که در فاصله کوتاهی که به المپیک مانده فکر نمی‌کنید فدراسیون‌ها از نظر مالی دچار مشکل شوند، اظهار داشت: حتما در این باره فکرهایی کرده‌اند. وقتی قرار باشد امضای جدید معرفی شود، رکودی در کارها پیش می‌آید. شجاعی هم قصد لطمه زدن ندارد و شاید چک‌هایی را امضا کرده تا بعد از تاریخی که دیگر خزانه‌دار نیست کارها انجام شود.

عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک افزود: من شجاعی را به خوبی می‌شناسم و او این روحیه را ندارد که چوب لای چرخ بگذارد. تا جایی که از روحیه او خبر دارم کارهایی را انجام داده تا یکی دو ماه نیازها برطرف شده و کارها شکل بگیرد.

انتهای پیام/م


ویدیو مرتبط :
تنها تصویر در اختیار از آیت الله محمد شجاعی