ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



لیست خرید فولاد را چه کسی می‌دهد ؟


ورزش 3/ تیم فولادخوزستان در نیم فصل تنها با 10 امتیاز در جایگاه چهاردهم قرار گرفته است و این اتفاق نه برای هواداران و نه مسئولان این تیم خوشایند نیست.
گمانه زنی‌های فراوانی برای رفتن اسکوچیچ و آمدن نفری دیگر به این تیم شنیده می‌شود. شنیده‌ها حاکی از آن است که مدیرعامل این تیم و هیئت مدیره روی نفر جانشین اسکوچیچ نظر مشترکی ندارند و هر کدام یکی را برای جانشینی می‌پسندند، از نعیم سعداوی و سید کوروش موسوی به عنوان گزینه‌های اصلی نام برده می‌شود.
البته همچنان مشخص نیست چه کسی لیست مازاد این تیم را خواهد نوشت، اسکوچیچ، باشگاه فولاد یا سرمربی جدید؟
دروازه‌بان / یکی باید بیاید
علی سلیمی که فصل قبل برای فولاد کولاک کرده بود فرسخ‌ها با روزهای اوجش فاصله دارد و البته مهرداد بشاگردی نتوانسته در تمرینات خود را به اسکوچیچ بقبولاند. چه اسکوچیچ در فولاد بماند و چه کس دیگری به این تیم بیاید، مطمئناً یک دروازه‌بان برای تیمش خواهد خواست. محمد باقرصادقی، محسن فروزان و حتی شاید مهرداد طهماسبی یا یکی از دروازه‌بانان سپاهان می‌تواند در این خط استفاده شوند. مطمئناً اگر دروازه بانی بیاید که بتواند با سلیمی رقابت سختی برای گلر اصلی بودن ایجاد کند، روی عملکرد سلیمی نیز تاثیرات زیادی خواهد داشت.
خط دفاعی/ نیازمند بازسازی
خط دفاع فولاد بسیار شکننده نشان داده شده است. مساریچ، اهل شاخه و خانزاده هر سه نتوانسته‌اند انتظارات را در میانه‌ی خط دفاع برآورده کنند و پاشنه آشیل فولاد را تشکیل داده‌اند. پس از مصدومیت‌های متوالی وکیا و خالدی، بهمن کامل در پست دفاع راست به میدان رفت و یک دیدار نیز عبدالله ناصری در این پست انجام وظیفه کرد. مهرداد جماعتی نیز پس از مصدومیتش از روزهای اوجش فاصله گرفته بود و اکنون روند رو به رشد را در پیش گرفته است. مطمئناً فولاد یک دفاع آخر قد بلند و سر زن مه به راحتی دریبل نخورد را خواهد خواست و شاید یک دفاع کنار که بتواند در دو سوی خط کنار مدافعین بازی کند.
خط هافبک / نبود بازیساز
مهدی بدرلو، اکبر ایمانی و چاگو هافبک‌های دفاعی فولادند اما این تیم یک بازیساز کم دارد. ساسان انصاری، اسماعیل شریفات، حسین مالکی، امیرحسین فشنگچی، حسین ابراهیمی، مهدی دغاغله همگی به عنوان وینگر تخصصی برای فولاد هستند و در این خط نیاز به خرید بازیکن نیست. هادی حبیبی نژاد و مطلق زاده جوان نیز پختگی یک هافبک وسط واقعی را ندارند اما مطمئناً آینده‌ی درخشانی در انتظار آنهاست.
شاید بازگشت بختیاررحمانی به فولاد بتواند برگ برنده‌ی فولادی‌ها در نیم فصل دوم باشد.
مهاجم / بی یار و یاور
به جز بهمن جهان تیغ این تیم مهاجم تخصصی ندارد و به ناچار حسین ایراهیمی در این پست بازی می‌دهد. از بین نانگ و کویه ماها یک نفر به فولاد می‌پیوندد و البته احمدالجبوری آقای گل لیگ دو با فولاد ب گزینه‌ی مهم دیگری است.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
لیست خرید مشترک - Shared Shopping List