فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



رابطه تغذیه و محیط زیست در شبكه 2/ویژه برنامه ولادت امام جواد در رادیو تهران


به گزارش روز شنبه گروه فرهنگی ایرنا از روابط عمومی شبكه دو سیما، این برنامه با حضور سامان گلریز فعال محیط زیست و سرآشپز مشهور روی آنتن می رود.
گزارش هایی از پارك ملی كیاسر استان مازندران و بهره برداری و قطع درختان جنگل خزری به همراه تصاویری از یك گربه جنگلی و رهایی آن در جنگل عباس آباد دزفول از جمله گزارش های این برنامه است.
تولید مواد غذایی از منابع طبیعی بیشتر از نیاز ساكنان آن است. افزون بر این تغییر روش زندگی و نوع نگرش ما به آنچه می‌خوریم باعث بر هم خوردن تعادل حساس طبیعت شده و در پی آن سلامت انسان‌ها و پایداری محیط زیست هر دو به خطر افتاده‌ است كه برنامه طبیعت 360 درجه در این قسمت خود به سراغ این موضوع رفته است.
برنامه «طبیعت360 درجه» كاری از گروه نهادهای اجتماعی شبكه دو سیما با تهیه كنندگی و اجرای پرهام دیباج ساعت 23:30 پخش می شود.
***روانشناسی رنگ ها در سفید
روانشناسی رنگ ها و كاركردهای رنگ در زوایای مختلف زندگی فردی و اجتماعی یكشنبه شب در برنامه «سفید» شبكه آموزش سیما بررسی می شود.
وحید شیخیان عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد در رشته ارتباط تصویری یكشنبه ٢٩ فروردین مهمان برنامه «سفید» است.
روانشناسی رنگ ها و كاركردهای رنگ در زوایای مختلف زندگی فردی و اجتماعی موضوعی است كه با نمایش نمونه های فراوانی از این كاركردها در این برنامه بررسی می شود.
برنامه سفید به تهیه كنندگی سعید بشیری و داوود آجرلو هر شب ساعت 23 از شبكه آموزش سیما به صورت زنده پخش خواهد شد.
***رادیو ایران و شكوه اقتدار
همزمان بارژه ارتش جمهوری اسلامی ایران درجوار مرقد امام خمینی (ه)، رادیو ایران ازساعت 9 تا 11:30 برنامه «شكوه اقتدار» را پخش می كند.
در این برنامه امیرسرتیپ غلامحسین دربندی و سرهنگ خلبان آزاده محمد ابراهیم باباجانی حضوردارند كه درباره حماسه آفرینی های ارتش صحبت می كنند.
پخش پیام امیر صالحی فرمانده كل ارتش و امیر پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش به مناسبت روز ارتش همچنین گزارش هایی از رژه ارتش در مرقد امام خمینی (ه) از دیگربخش های این برنامه است.

***رادیو تهران؛ ویژه برنامه ولادت امام جوادالائمه (ع)
شبكه رادیویی تهران نیز با ویژه برنامه «یك آسمان سخاوت»، ولادت امام محمد تقی (ع) را گرامی می دارد.
فهیمه تهرانی، تهیه كننده برنامه ضمن اعلام این خبر گفت: در آستانه سالروز ولادت امام نهم شیعیان حضرت جواد (ع) ویژه برنامه «یك آسمان سخاوت» از رادیو تهران پخش می شود.
در این برنامه تفاوت های سخاوت و عدالت در مقوله اقتصاد از نگاه امام جواد الائمه (ع) و حضرت علی (ع) با توجه به قرآن كریم و نهج البلاغه بررسی می شود.
به گفته تهرانی، این برنامه یكشنبه از ساعت 23 با حضور حسین بابایی، عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی و پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی كارشناس پخش خواهد شد. چهارشنبه (اول اردیبهشت) در آستانه با سالروز ولادت حضرت علی (ع) نیز ویژه برنامه «ققنوس» با این رویكرد از رادیو تهران پخش می شود.
فراهنگ**9157 ** 1569

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
کلیپ ویژه ولادت امام جواد(ع)