سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فتو آی تی/ اپلیکیشن جدید اپل برای تعمیر آیفون و آی پد با شیوه نوین


فتو آی تی/ اپلیکیشن جدید اپل برای تعمیر آیفون و آی پد با شیوه نوین

تصاویر لورفته حکایت از آزمایش اپلیکیشن جدیدی توسط اپل برای راهنمایی کاربران آیفون و آی پد برای حل مشکلات فنی دستگاه، دارد.

خبرآنلاین/ تصاویر لورفته حکایت از آزمایش اپلیکیشن جدیدی توسط اپل برای راهنمایی کاربران آیفون و آی پد برای حل مشکلات فنی دستگاه، دارد.

اپلیکیشن مذکور ابتدا با پرسش و پاسخ شروع‌شده تا رفع مشکل در همان مرحله صورت گیرد ، وگرنه رزرو زمان و مکان برای بردن دستگاه معیوب به فروشگاه و یا تلفن زدن برای حل مشکل در مراحل بعدی تعریف‌شده است.

مکان‌های موسوم به Genius Bar در فروشگاه‌های اپل بعضاً پیچیده و خسته‌کننده بوده و به دلیل وقت‌گیر بودن، این اپلیکیشن توسعه‌یافته است تا بخشی از مشکلات که به‌صورت از راه دور حل می‌شود، روی مهندسان فروشگاه لود نشود.

چت آنلاین و ارسال اسکرین شات برای مهندسان اپل یکی دیگر از ویژگی‌های این اپلیکیشن است که معمولاً با این سؤال که آیا ابزار شما ثبت‌شده است، شروع می‌شود.

برای دیدن اسکرین شات هایی از این اپلیکیشن به بخش تصاویر مراجعه نمایید.


ویدیو مرتبط :
آموزش تعمیر گیر کردن آیفون روی لوگوی اپل بدون ریستور 2