سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



جاستین ترودو: کانادا نقش نظامی خود در مقابله با داعش را مورد تجدیدنظر قرار می‌دهد


جاستین ترودو: کانادا نقش نظامی خود در مقابله با داعش را مورد تجدیدنظر قرار می‌دهد

تسنیم/ نخست وزیر کانادا تاکید کرد: کانادا در نقش خود برای مقابله با گروه تروریستی داعش تجدید نظر خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، جاستین ترودو نخست وزیر کانادا در سفر به لندن در سخنانی تصریح کرد: کانادا در نقش نظامی خود برای مقابله با گروه تروریستی داعش بازنگری می کند.

ترودو پیش از این قول داده است تا 6 فروند جنگنده نظامی کانادا را از جنگ با داعش در عراق و سوریه خارج کند. وی در جمع خبرنگاران گفت: شکل دخالت نظامی ما در مقابله با تروریست ها تغییر خواهد کرد و این تغییرات با هماهنگی کامل با متحدان ما خواهد بود.

وی در ادامه افزود: مهمترین چیز برای کانادا این است که به عنوان یک بازیگر فعال در ائتلاف علیه داعش حضور خواهیم داشت و همین طور مشارکت نظامی ما ادامه خواهد یافت. البته همان طور که قبلا نیز گفته ام، ما رویکردی متفاوت غیر از عملیات بمباران خواهیم داشت.

از زمانی که جاستین ترودو نخست وزیر کانادا قول داده است تا حملات هوایی این کشور علیه تروریست های داعش را پایان دهد، حداقل 16 حمله هوایی توسط جنگنده های اف 18 کانادایی انجام شده است.

ترودو که در انتخابات سراسری 19 اکتبر به پیروزی رسیده، قول داده است تا 31 مارس 2016 میلادی جنگنده های کانادایی را از حملات هوایی علیه تروریست ها در خاک عراق خارج کند.


ویدیو مرتبط :
زنان بغداد برای مقابله با گروهک داعش آموزش نظامی می بین