سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



«الوفاء الاسلامی» ادعای بحرین در تشکیل بازوی «نظامی» را تکذیب کرد


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، جریان «الوفاء الاسلامی» از گروه‌های مخالف نظام بحرین، اتهامات وزارت کشور دولت منامه مبنی بر تشکیل «بازوی نظامی» (گروه البسطه) را تکذیب کرد.

به گزارش وبگاه خبری «مرآة البحرین»، جریان الوفاء الاسلامی بحرین شب گذشته با صدور بیانیه‌ای با اشاره به بیانیه اخیر وزارت کشور تاکید کرد: افراد بازداشت شده به علت بیان دیدگاه‌هایشان به زندان افتاده‌اند.

وزارت کشور بحرین چهارشنبه گذشته با صدور بیانیه‌ای مدعی شده بود که گروهکی به نام «گروه البسطه» شاخه نظامی جریان الوفاء الاسلامی که در ارتباط با ایران و حزب الله لبنان بود را کشف و متلاشی کرد.

در بیانیه‌ این جریان سیاسی مخالف نظام بحرین آمده است: اشاره به دست داشتن ایران و حزب الله در حمایت مالی و آموزش (به مخالفان بحرین) در راستای تشدید دشمنی سیاسی با ایران و با هدف سرپوش گذاشتن بر اعدام شیخ «نمر باقر النمر» صورت می‌گیرد.

منامه بعد از قطع رابطه با تهران، در ادامه سیاست‌های تبعیت از «آل سعود» مدعی کشف هسته تروریستی مرتبط با جمهوری اسلامی ایران شده و ادعا کرد که «این طرح تروریستی به دنبال اجرای سریال انفجارهای خطرناک بود».

وزارت کشور بحرین نام این هسته تروریستی را «گروه البسطة» اعلام کرد و افزود: این گروه سری از حمایت آنچه که «سپاه انقلاب ایران» و سازمان «حزب الله» نامیده می‌شوند، برخوردار بود.

در ادامه بیانیه وزارت کشور بحرین آمده است: تحقیقات آگاهی نشان می‌دهد که این سازمان تروریستی در ارتباط قوی با جماعت تروریستی «گردان‌های الاشتر» و شماری از عناصر متهم به اجرای انفجار تروریستی «ستره»، بود. انفجار ستره به کشته شدن دو تن از نیروهای پلیس و زخمی شدن شش تن دیگر منجر شد.

وزارت کشور بحرین از دستگیری «على احمد فخراوی» (33 ساله) و برادر دوقلویش «محمد احمد فخراوی» اعضای جریان «الوفاء الاسلامی» از احزاب مخالف نظام بحرین خبر داد و مدعی شد که این دو برادر این هسته تروریستی را تاسیس و فرماندهی می‌کردند.

انتهای پیام/ص

http://fna.ir/YROWK


ویدیو مرتبط :
تکذیب ادعای دروغین برخی هکر های کلش