سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



خان‌طومان به‌زودی آزاد می‌شود/ رژیم‌صهیونیستی به آتش کشیده خواهدشد


جام نیوز : وزیر سابق دفاع در خصوص شهادت شهید بدرالدین از فرماندهان عالی‌رتبه حزب‌الله گفت: این نشان می‌دهد که فرماندهان مقاومت اسلامی فرماندهانی در صحنه و در میدان هستند و شهید بدرالدین یک مجاهد واقعی و فی‌سبیل‌الله بود.
 
به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، رئیس مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی با اشاره به شهادت شهید سیدمصطفی بدرالدین از فرماندهان عالی‌رتبه حزب‌الله گفت: رژیم صهیونیستی در زمان مناسب و به شکل مقتضی پاسخ این کار را دریافت می‌کند.
 
 
سردار احمد وحیدی رئیس مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی در حاشیه مراسم ترحیم سردار شهید محمد ناظری در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت مقاومت اسلامی در سوریه گفت: دشمن بعد از شکست حساسی که در چند ماه گذشته داشت دچار وحشت زیادی شد و از تمام ابزارهای خود برای متوقف کردن رزمندگان استفاده کرد.
 
 
 
وی افزود: بعد از مذاکرات صلح همه دشمنان قسم خورده اسلام از تروریست‌ها حمایت و آنها را تجهیز و یک منطقه را تصرف کردند. تروریست‌ها چیز زیادی به دست نیاوردند اما تلاش می‌کنند با عملیات روانی آن را بزرگ کنند.
 
 
 
وحیدی با بیان اینکه کشورهای منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای به شدت در جهت تجهیز تروریست‌ها تلاش می‌کنند، گفت: در آینده نزدیک منطقه خان‌طومان پس گرفته می‌شود و تروریست‌ها شاهد شکست‌های مهلکی خواهند بود.
 
 
 
به نوشته فارس، وزیر سابق دفاع همچنین در خصوص شهادت شهید سیدمصطفی بدرالدین از فرماندهان عالی‌رتبه حزب‌الله گفت: این نشان می‌دهد که فرماندهان مقاومت اسلامی فرماندهانی در صحنه و در میدان هستند و شهید بدرالدین یک مجاهد واقعی و فی‌سبیل‌الله بود.
 
 
وی افزود: شهید بدرالدین عمر خود را در مقاومت اسلامی گذراند و حقش هم شهادت بود.
 
 
وزیر سابق دفاع گفت: در حزب‌الله لبنان رزمندگان زیادی توسط شهیدان مغنیه و بدرالدین تربیت شدند و مقاومت اسلامی با قدرت به پیش خواهد رفت و رژیم صهیونیستی را به آتش خواهند کشید.
 
 
 
وحیدی در پایان گفت: پاسخ شهادت شهید بدرالدین در زمان مناسب و به شکل مقتضی به رژیم صهیونیستی داده خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
شهدای شب یلدا شهدای خان طومان / روایتی عاشقانه از فتح خان طومان سوریه