ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



دست‌نشان:صنعت‌نفت مقابل فجر از پیش برنده نیست/در قائمشهر مربیان بهتر از من حضور دارند!


نادر دست‌نشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین شرایط تیم صنعت نفت آبادان قبل از مسابقه فردا مقابل فجر شهید سپاسی گفت: شرایط تیم ما خوب است و بازیکنانم آمادگی کامل دارند و می‌دانیم که بازی بسیار سختی در پیش داریم و در تلاش هستیم تا با موفقیت در مسابقه به لیگ برتر صعود کنیم.

وی با اشاره به اینکه تیمش از پیش برنده نیست، گفت: اگر بخواهیم فکر کنیم که چون بازی در آبادان است ما برنده شده‌ایم و بازی را باخته‌ایم. ما بازی به بازی جلو می‌رویم و برنامه خاصی داریم و از بازیکنانم هم خواسته‌ام که مسابقه را جدی بگیرند و به هیچ عنوان تیم ما از پیش برنده نیست. من این مسئله را به بازیکنانم گوشزد می‌کنم و مطمئنا از این حربه گول نخواهیم خورد.

سرمربی صنعت نفت با اشاره به اینکه تیمش مدت‌هاست بازیکنان مصدومی را دارد، گفت: ما مصدوم‌هایی داریم که خیلی وقت است در کنار ما نیستند. پیمان میری، جعفر برزی بیش از 10 هفته است که در کنار ما حضور ندارند. محمود تیغ‌نورد را مدت‌هاست در اختیار نداریم و حمید طاهری هم جراحی کرده است. امسال مشکلات این چنینی زیاد داریم و با آن دست و پنجه نرم می‌کردیم.

دست‌نشان در خصوص اینکه خودش شمالی است و چگونه شرایط سخت جنوب  کشور را از لحاظ گرما تحمل می‌کند، گفت: همه جای ایران سرای من است. من دوست دارم در شهر خودم مربیگری کنم اما به نظر می‌رسد در شهر ما مربیان بهتر از من حضور دارند و من به دلیل کار حرفه‌ای مجبور هستم در شهرهای دیگر کار کنم.

وی در پایان گفت‌وگو با فارس در خصوص اینکه چرا فوتبال شمال به این روز افتاده و تیم‌هایی مثل داماش و ملوان سقوط کردند و نساجی و خونه به خونه هم نمی‌توانند به لیگ برتر صعود کنند، گفت: در فوتبال شمال سرمایه‌سوزی به بهترین شکل صورت می‌گیرد. همه می‌دانند که مردم برای استفاده از آب و هوای شمال کشور و طبیعت به اینجا سفر می‌کنند و در فوتبال هم شرایط همین گونه است.همه تیم‌های ایران از بهترین بازیکنان شمالی در ترکیب خود استفاده می‌کنند در حالی که ضرب‌المثل قدیمی می‌گوید آب در کوزه و ما تشنه‌لبان می‌گردیم.

وی تاکید کرد: ملوان تیم با ریشه و قدیمی به این شکل سقوط می‌کند و حمایت نمی‌شود. این برای ما سخت است چه مازندرانی باشیم و چه گیلانی. روز بازی با داماش کل ورزشگاه رشت سیاه‌پوش بود و جوی درست شده بود که بسیار سنگین بود. گیلان و مازندران از لحاظ استعداد غنی هستند ولی از نظر مدیریت و سرمایه‌گذاری دچار مشکل. البته خونه به خونه واقعا هزینه کرده و دو سال است که وارد این عرصه شده که اگر به این موضوع استمرار ببخشد مطمئنا می‌تواند طلسم را بشکند. مطمئن باشید اگر تیم‌های شمالی به لیگ برتر بیایند مثل استقلال خوزستان می‌توانند شگفتی‌ساز باشند.

انتهای پیام/ا


ویدیو مرتبط :
پژوهشگاه صنعت نفت در بیستمین نمایشگاه نفت تهران