فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



جشنواره فیلم پرواز آغاز به کار کرد/نمایش فیلم‌هایی درباره معلولان


به گزارش خبرگزاری فارس، اولین جشنواره بین المللی فیلم پرواز با هدف بررسی مسایل معلولیت و نمایش توانمندی معلولان، نقش آی.سی.تی در زندگی آنان و تاثیر افراد توانمند معلول در توسعه جامعه از 24 تا 26 آذرماه همراه با اکران فیلم های برگزیده توسط داوران برجسته و ارائه پنل‌های علمی تخصصی با حضور اساتید و چهره‌های ماندگار کشور در سالن اصلی برج آزادی برگزار می شود.

کیانوش عیاری، خسرو معصومی، سید شهاب حسینی، مصطفی مهرآیین، مجید مصاحبی هیات داوران این جشنواره را تشکیل می‌دهند که به صورت مستقل به فعالیت خود ادامه می دهد. همچنین دبیری این جشنواره فیلم نیز بر عهده فاطمه امیری است.

برگزیدگان جشنواره بین المللی فیلم پرواز در آیین اختتامیه ای که روز جمعه از ساعت 18و 30 دقیقه در سالن اصلی برج ازادی برگزار خواهد شد، معرفی می‌شوند. 

انتهای پیام/

http://fna.ir/8V33YY


ویدیو مرتبط :
نمایش فیلم محمدرسول الله(ص)در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر