سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فتو آی تی/ تصاویر زیبا از لومیا ۹۵۰ برای طرفداران مایکروسافت


فتو آی تی/ تصاویر زیبا از لومیا ۹۵۰ برای طرفداران مایکروسافت

لومیا ۹۵۰ هم اکنون در بازار آمریکا قابل خرید است و این همان آخرین پرچم دار مجهز به ویندوز ۱۰ مایکروسافت است. تاکنون ویژگی های زیادی از آن را برایتان به اشتراک گذاشته ایم و به قابلیت هایی همچون کانتینیوم و ویندوز هلو اشاره کرده ایم، اما امروز قصد داریم کمی نزدیک تر و با دقت بیش تر به تصاویر واقعی این گوشی نگاهی بیاندازیم.

وین فون/ لومیا ۹۵۰ هم اکنون در بازار آمریکا قابل خرید است و این همان آخرین پرچم دار مجهز به ویندوز ۱۰ مایکروسافت است. تاکنون ویژگی های زیادی از آن را برایتان به اشتراک گذاشته ایم و به قابلیت هایی همچون کانتینیوم و ویندوز هلو اشاره کرده ایم، اما امروز قصد داریم کمی نزدیک تر و با دقت بیش تر به تصاویر واقعی این گوشی نگاهی بیاندازیم.

این گوشی بسیار زیبا و سریع است. به غیر از دکمه های مشکی آن، که از جنس کروم است، طراحی آن ما را به یاد لومیا ۶۴۰ می اندازد. برآمدگی دوربین پشت آن شاید کمی آزار دهنده باشد، زیرا سطح پشت آن را کمی از صاف بودن در آورده است. با تمام این اوصاف تصاویری از این شاهکار مایکروسافت برایتان آماده کرده ایم.

نظر شما درباره ی طراحی این گوشی چیست؟


ویدیو مرتبط :
لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ ایکس ال مایکروسافت