فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



یك هزار و 600 دانش آموز فارس در مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز رقابت می كنند


به گزارش ایرنا، حسینعلی معزی دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: رقابت های قرآنی دختران برگزیده هشتم اردیبهشت و رقابت های بخش پسران نهم اردیبهشت به میزبانی اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 شیراز برگزار می شود.
وی بیان کرد: مسابقات قرآن دانش آموزی در رشته های قرائت، حفظ، تفسیر، ترتیل قرآن و مسابقات عترت در رشته های نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، مداحی و مسابقات نماز در رشته های اذان، احکام و انشای نماز برگزار می شود.
رئیس اداره قرآن عترت و نماز آموزش و پرورش فارس گفت: 140 نفر از داوران توانمند و برگزیده استان نیز کار داوری این مسابقات را برعهده دارند.
معزی افزود: در مرحله اول این مسابقات که سال 94 در همه مدارس استان برگزار شد افزون بر 322 هزار نفراز دانش آموزان شرکت کردند.
رئیس اداره قرآن عترت و نماز آموزش و پرورش فارس گفت: از این تعداد 67 هزار و 500 نفر به مرحله شهرستانی این مسابقات که بهمن 94 در تمامی شهرستانها استان برگزار شد راه یافتند.
معزی گفت: برگزیدگان شهرستان ها درمسابقات مقدماتی استان که به میزبانی 14 منطقه و شهرستان در اسفند 94 با حضور پنج هزار دانش آموز برگزار شد رقابت کردند.
وی ادامه داد: دانش آموزان ممتاز مسابقات استانی قرآن، عترت و نماز تابستان 95 در مسابقات کشوری در استان های خراسان رضوی و همدان برگزار می شود شرکت می کنند.
رئیس اداره قرآن عترت و نماز آموزش و پرورش فارس گفت: براساس اعلام وزارت آموزش وپرورش قرار است امسال برای نخستین بار در بعضی از رشته های قرآنی مسابقات به صورت بین المللی نیز برگزار شود.
2027 /1876

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
کلیپ نهایی مسابقات قرآن،عترت و نماز پسران