سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



عضو کمیسیون امنیت ملی: شکایت آمریکا علیه ایران در دادگاه لاهه برای رفع مشکلات داخلی آن‌هاست


عضو کمیسیون امنیت ملی: شکایت آمریکا علیه ایران در دادگاه لاهه برای رفع مشکلات داخلی آن‌هاست

خانه ملت/ عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عده‌ای در حاکمیت آمریکا اعتقاد دارند که آمریکا توسط ایران تحقیر شده است، گفت: شکایت آمریکا علیه ایران در دادگاه لاهه برای رفع مشکلات داخلی آن‌هاست.

وحید احمدی در گفت‌ؤگو با خبرنگار خانه ملت، با بیان اینکه ماهیت جمهوری اسلامی ایران با ماهیت کشورهای استکباری قابل جمع نیست، اظهارداشت: آمریکا همواره برای تحت فشار قراردادن ملت ایران در هیچ زمینه‌ای کوتاه نیامده‌اند و از این پس نیز کوتاه نخواهند آمد.

نماینده مردم کنگاور،‌ صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامیدر خصوص شکایت آمریکا از سپاه پاسداران به دادگاه لاهه، بیان کرد:این موضوع را می‌توان از چند جهت مورد توجه قرار داد و نکته اول این است که آمریکا علی‌رغم قدرتمند پنداری خود، بارها در مقابل جمهوری اسلامی ایارن شکست خورده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آمریکا به دنبال این بود که جمهوری اسلامی ایران وجود خارجی نداشته باشد ولی امروز آمریکا می‌بیند که نظام اسلامی ایران قدرتی بلا منازع در منطقه است و در معادلات منطقه‌ای اثر گذار است.

احمدی گفت: نکته دیگر این است که آمریکایی‌ها به اعتراف خودشان هر طرحی در غرب آسیا داشته‌اند با اثر گذاری جمهوری اسلامی ایران، طرح آمریکایی‌ها بی نتیجه شده است.

وی افزود: اقداماتی از این دست می‌تواند خصومت‌های علیه ایران را توسط آمریکایی‌ها تشدید کند، همچنین آمریکایی‌ها به دنبال بهانه تراشی و بهانه‌گیری هستند تا از اموال جمهوری اسلامی ایران را بلوکه کنند یا اینکه مقدمات جدیدی را برای فشار مضاعف علیه ایران ایجاد کنند.

نماینده مردم کنگاور،‌ صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مقام معظم رهبری در نامه‌ای که اجازه اجرای برجام را با قید شروط معین، تایید کردند، عنوان کردند که هر نوع تحریم یا فشاری که طرفین مقابل بخواهند علیه ایران ایجاد کنند، محتوای برجام را زیر سوال خواهد برد و نقض برجام است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی متذکر شد: در درون حاکمیت آمریکا عده‌ای هستند که اعتقاد دارند که کشورشان توسط ایران تحقیر شده است، پس به دنبال این هستند که ایران را برای رفع مشکلات داخلی خودشان به چالش‌های این چنینی بکشانند.


ویدیو مرتبط :
پاسخ رهبر معظم انقلاب به اظهارات عضو شورای امنیت ملی آمریکا