توضیح یک مسوول درباره‌ی کاخ جشنواره‌ی فیلم فجر


مشاور دبیر و مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر درباره انتخاب کاخ این رویداد سینمایی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، سید صادق موسوی اظهار کرد:از آنجایی که برج میلاد به عنوان نماد فرهنگی و ملی کشور خدمات زیادی را به جامعه هنری ارائه کرده است؛ ستاد برگزاری جشنواره پس از گفت‌وگوهای طولانی و گمانه زنی با اصحاب رسانه به منظور ارتقاء سطح کیفی خدمات رسانی به دنبال راهکارهای ویژه‌ای بوده است.

وی یادآور شد: ضمن تقدیر و تشکر از شهرداری محترم تهران و مجموعه برج میلاد که در دوره‌های گذشته همکاری سازنده‌ای با جشنواره فیلم فجر داشته‌اند امید است با برنامه‌ریزی دقیق‌تر و منسجم‌تر، امسال شاهد میزبانی هرچه باشکوه‌تر از اصحاب رسانه و هنرمندان سینمای کشور در برج میلاد باشیم.

مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر ادامه داد: درضمن مکان برگزاری کاخ مردمی جشنواره پس از بررسی‌های نهایی اعلام خواهد شد.

موسوی در پایان تصریح کرد: اعلام قطعی طرح‌هایی که در ستاد برگزاری جشنواره درحال بررسی است تنها از سوی روابط عمومی جشنواره مورد تایید بوده و هر اظهارنظری دراین‌باره، گمانه زنی است.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
کاخ جشنواره فیلم فجر، با سیدجواد یحیوی