سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پایان‌نامه‌ها امسال چگونه ارزیابی می‌شوند؟


باشگاه خبرنگاران/ معاون پژوهشی وزیر علوم از سطح‌بندی پایان‌نامه‌ها در دوره‌ی کارشناسی ارشد خبر داد.

احمدی معاون پژوهشی، تحقیقات و فن‌آوری وزارت علوم در خصوص تأثیر پایان‌نامه‌ی دانشجویی بر روی معدل دوره کارشناسی ارشد اظهار داشت: براساس مصوبه‌ی وزارت علوم ارزیابی پایان‌نامه‌ها به صورت عالی، بسیار خوب، خوب، متوسط و ضعیف سطح‌بندی می‌شود و نمره‌ای به پایان‌نامه اختصاص داده نمی‌شود همچنین مقاله‌های موجود در پایان‌نامه، پروژه‌ و طرح‌هایی که سبب رفع مشکلات موجود در صنعت شود از جمله مسائل حائز اهمیت و اصلی برای اساتید است.

احمدی با اشاره به برنامه‌های ارتقاء کیفیت پایان‌نامه‌ها گفت: در کنار سایر برنامه‌ها، ارتقاء کیفیت پایان‌نامه‌ها بسیار حائز اهمیت است چرا که ارتقاء کیفیت می‌تواند بسیاری از نیازها و تقاضاهای کشور را رفع نماید همچنین برای دانشجویان نیز فرصت‌های مطالعاتی نیز در نظر گرفتیم تا فضا برای تحقیقات عمیق‌تر شود و بحث ارتباط با اشتغال نیز توسعه یابد.

وی تصریح کرد: هدف دانشجویان نباید فقط فارغ‌التحصیلی و دریافت مدرک باشد بلکه آنها باید تلاش‌های علمی خود را دنبال کنند تا بتوانند آن را در زندگی علمی به صورت کاربردی قرار دهند و در ادامه نیز دانشجویان با استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه نیز می‌توانند در زمینه‌های علمی توسعه یابند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
موضوع پایان نامه | انجام پایان نامه | نگارش پایان نامه