ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



درخشان: استقلال خوزستان شایسته قهرمانی بود


درخشان: استقلال خوزستان شایسته قهرمانی بودایرنا/ سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: استقلال خوزستان با ارایه بازی های زیبا و بی حاشیه در پانزدهمین دوره لیگ برتر نشان داد شایسته مقام قهرمانی است.
حمید درخشان گفت: لیگ امسال به دلیل رقابت نزدیک در صدر و انتهای جدول کمی جذاب تر از گذشته بود و به غیر از این مساله تفاوت زیادی با سال های قبل نداشت.
وی در رابطه با قهرمانی استقلال خوزستان، اظهار کرد: هر تیمی که پس از 30 هفته به مقام قهرمانی می رسد شایسته است. استقلال خوزستان به دور از حاشیه های کاذب توانست لیگ را خوب شروع و به پایان برساند.
درخشان خاطرنشان کرد: این تیم در کل فصل در میان سه تیم برتر لیگ قرار داشت و این نشان از ثبات آنها دارد.
وی تصریح کرد: تمام کارشناسان و فوتبال دوستان در طول فصل به ویژه در هفته های پایانی فقط به استقلال تهران و پرسپولیس توجه می کردند و این مساله به سود استقلال خوزستان تمام شد و توانست با دوری از حاشیه قهرمان شود.
درخشان در رابطه با پیشرفت پرسپولیس از شروع لیگ تا پایان فصل، گفت: جایگاه پرسپولیس همیشه بالا بوده و اگر اول فصل در پایین جدول قرار داشت، ضعف از خود تیم بود. با حمایت هواداران، باشگاه و تلاش بازیکنان و کادرفنی این تیم توانست به جمع تیم های مدعی برسد.
سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با آمار گلزنی فوق العاده این تیم، گفت: پرسپولیس در حالی که 50 گل زد، گل های زیادی هم خورد. پرسپولیس امسال خط حمله و هافبک خوبی داشت اما در دفاع و دروازه بان ضعیف بود.
وی در رابطه با عملکرد سوشا مکانی در طول این فصل، اظهار کرد: سوشا نسبت به فصل گذشته کم اشتباه تر بود و باید این را بدانیم اگر ماند به درخواست سرمربی تیم بود.

اخبار داغ ورزش در کانال تلگرامی «کانال ورزش»

منبع: ایرنا


ویدیو مرتبط :
‫تماشاگر // خلاصه بازی: فولاد خوزستان 0-2 استقلال خوزستان‬‎