دانگ فنگ، فروشی موفق را تجربه می‌کند؟


 دانگ فنگ، فروشی موفق را تجربه می‌کند؟خبرآنلاین/بزرگترین خودروساز کشور از روز یکشنبه، پنجم اردیبهشت پیش‌فروش کراس‌اوور 44 میلیون تومانی خود را آغاز می‌کند تا از این طریق با دیگر خودروسازان چینی‌ساز کشور رقابت کند.
چینی‌ها با همدستی ایران خودرو، کراس اوور H30 که محصولی از شرکت دانگ‌فنگ چین است را با قیمت 44 میلیون تومانی عرضه می کنند تا با این دامپینگ بتوانند بخشی بازار دیگر خودروسازان چینی کشور را از آن خود کنند.

آمار تولید خودرو در سال 94 نشان می‌‌دهد که چینی ها در سال گذشته حدود 80 هزار دستگاه انواع سواری را در ایران به تولید رسانده‌اند که این رقم حدود 10 درصد کل خودروهای سواری تولید شده در کشور را شامل می‌شود.

ایران‌خودرو نیز سال گذشته با رونمایی از خودرو شاسی بلند هایما در نمایشگاه خودرو مشهد اعلام کرد که قصد دارد 5 درصد از تولیدات خود را به مونتاژ خودروهای چینی اختصاص دهد. از این رو پیش فروش کراس اوور H30 را از روز یکشنبه آغاز می‌کند تا شاید با توجه به قیمت پایین آن نسبت به سایر مدل‌های مشابه چینی بتواند تعداد قابل توجهی از این خودرو را به فروش رسانده و بخشی از نقدینگی مورد نیاز خود را تامین کند.

حال سوال اینجاست که با توجه به عرضه این خودرو با قیمت زیر 50 میلیون تومانی، صنایع خودروسازی کرمان که به پایگاه امن تولید انواع خودروهای چینی تبدیل شده است، کدام استراتژی قیمتی را در پیش خواهد گرفت تا بتواند با عرضه اینچنینی خودروهایی از سوی خودروسازان بزرگ کشور، رقابت کند.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
دانگ فنگ ورژن 2 | Hempam