سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



کافی شاپ زنانه در شهرری افتتاح شد


کافی شاپ زنانه در شهرری افتتاح شدروز نو/ مشاور شهردار منطقه 20 درحوزه بانوان از راه اندازی نخستین نمایشگاه حجاب و عفاف شهربانوهای شهر تهران در مجموعه شهربانوی این منطقه جنوبی پایتخت خبرداد.
معصومه پورنظری با بیان این مطلب گفت: همزمان با آغاز دهه مبارک فجر واحد حجاب و عفاف شهربانوی منطقه 20 افتتاح شد و به بهره برداری رسید.
پورنظری با اشاره به اینکه این واحد به عنوان نخستین واحد حجاب و عفاف در بین شهربانوهای مناطق 22 گانه است، افزود: سهولت دسترسی و فراهم سازی محیطی آرام برای بانوان از اهداف راه اندازی واحد حجاب و عفاف در شهربانوی منطقه 20 است.
وی ترویج پوشش اسلامی را از دیگر اهداف این اقدام برشمرد و گفت: مدیریت شهری تمهیدات لازم را اندیشیده است تا محصولات پوشش بانوان نظیر چادر، مقنعه، روسری و دیگر ملزومات حجاب با قیمت مناسب و با تخفیف های ویژه در اختیار آنها قرار گیرد.
پورنظری یادآور شد: به منظور تامین نیاز دختران جوان به محیطی امن برای سپری کردن اوقات فراغت و فراهم سازی زمینه تفریحات سالم برای این قشر، بخش کافی شاپ بانوان در ساختمان شهربانو راه اندازی شده است و علاقه مندان می توانند از این مجموعه فرهنگی استفاده کنند.
مشاور شهردار منطقه 20 در حوزه بانوان، برپایی دوره های آموزشی و همایش های دوره ای در زمینه های مختلف فرهنگی، ورزشی و علمی ویژه بانوان را از دیگر فعالیت های مرکز شهربانو برشمرد.
ساختمان شهربانوی منطقه 20 در میدان شهید غیبی شهرری جنب بازار روز میوه و تره بار واقع شده است و از ساعت 7 صبح تا 20 شب پذیرای بانوان است.


منبع: روز نو


ویدیو مرتبط :
افتتاح کافی شاپ فیل دو