سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فرماندار ساری : تمام شرایط لازم برای انجام مراحل ثبت نام نامزدها آماده است


به گزارش ایرنا به نقل از کمیته تبلیغات واطلاع رسانی مرکز حوزه انتخابیه شهرستان ساری احمد حسین زادگان روز پنجشنبه همزمان با آغاز ثبت نام از نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان با تاکید بر خواست رئیس جمهوری بر دومحور توسعه نشاط و آرامش سیاسی در جامعه و صیانت از حقوق ملت ابراز داشت : تمام سیاست ها و برنامه ریزی ها حول این دو محور در فرمانداری شهرستان ساری صورت می پذیرد.
فرماندار مرکز استان با تاکید عمل بر قوانین اداری و اخلاقی در برگزاری انتخابات خاطر نشان نمود : تلاش ها در راستای انتخاباتی پرشور و ایجاد نشاط سیاسی در کشور را بکار خواهیم گرفت .
رئیس مرکز حوزه انتخابیه پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان بر اصل بی طرفی تاکید نمود و اظهارداشت : ما دربرابر همه نامزدها حق شرعی و اخلاقی و حقوقی را ادا خواهیم نمود و از لحظه ثبت نام تا پایان شمارش آرا و اعلام نتایج پاسخگوی سوالات و شرایط حقوقی و قانون انتخاباتی نامزدها هستیم .
فرماندار شهرستان ساری و رئیس حوزه انتخابیه مرکز استان، با اعلام اینکه ثبت نام از داوطلبان نامزدی پنجمین دوره خبرگان رهبری فقط در فرمانداری مرکز استان (ساری ) و یا در ورزات کشور صورت می پذیرد، افزود : ثبت نام از دواطلبان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز 28 آذر روزشنبه همزمان با سراسر کشور در فرمانداری ها آغاز می شود.
لازم بذکر است استان مازندران دارای چهار نماینده در مجلس خبرگان رهبری و 12 کرسی در مجلس شورای اسلامی است .
6097

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مراحل و شرایط ثبت نام کنکور سراسری 94