داستان های واقعی/ نامه خداحافظی شهید مدافع حرم کازرونی به خانواده اش


داستان های واقعی/ نامه خداحافظی شهید مدافع حرم کازرونی به خانواده اششیرازه/ شهید محمد مسرور که چند روز قبل در جریان عملیات آزادسازی شهرهای شیعه نشین «نبل» و «الزهرا» در حومه حلب سوریه به شهادت رسید وعده شهادتش را داده بود.
شهید محمد مسرور چند روز قبل در جریان عملیات آزادسازی شهرهای شیعه نشین «نبل» و «الزهرا» در حومه حلب سوریه به شهادت رسید.
این طلبه شهید شبی امام سجاد علیه السلام را در خواب می بیند که وعده شهادت را به وی می‌دهد و ماجرای این رویای صادقه را در می‌نویسد که متن زیر شرح این خواب است.

«موضوع شهادت:

این خواب خیلی مرا خوشحال کرد. خواب دیدم که امام سجاد(ع) نوید و خبر شهادت من را به مادرم می گوید و من چهره آنحضرت را دیده و فرمود: «توبه مقام شهادت می رسی» و من در تمام طول عمرم به این خواب دلب بسته‌ام و به امید شهادت در این دنیا مانده‌ام و هم اکنون که این خواب را می‌نویسم یقین دارم که شهادت نصیبم می‌شود و منتظر آن هم خواهم ماند تا کی خداوند صلاح بداند که من هم همچون شهیدان به مقام شهادت برسم و به جمع آن‌ها بپیوندم و هم اکنون و همیشه در قنوت نمازم همیشه الهم الرزقنی توفیق الشهادت فی سبیل الله است که خداوند شهادت را نصیبم کند و از خدا هیچ مرگی جز شهادت نمی‌خواهم.»
این شهید گرانقدر قبل از اعزام به سوریه وصیت نامه ای نیز می‌نویسد که متن کامل آن به شرح زیر است:

«سلام
ببخشید که بدون اجازه رفتم ولی حقیقتا می‌خواستم که ناراحتی شما را نبینم و ترسیدم پایم سست شود.

پدر و مادر عزیزم و همسر من، حقیقتا به این مسئله واقف شدم که درحال حاضر وظیفه من است که از حرم حضرت زینب(س) و جان و مال و ناموس مسلمانان و شیعیان دفاع کنم و در هر مسلمانی در هر زمان و مکان واجب است.
ان‌شاءالله که عاقبت همه مارا خداوند ختم به خیر کند.
و موضوع بدهکاری من، مقداری پول گذاشته‌ام و مقداری در کارت من پول است و درصورت کم بود پول، اموال من را بفروشید و اقساط پرداخت کنید.

باز متذکر می شوم از جریان من هیچ کس درخانواده خبر نداشته و من می‌خواستم برای کسی درد سر نشود.»
گفتنی است تاکنون 11 نفر از رزمندگان تیپ امام سجاد(ع) کازرون در حومه حلب سوریه به شهادت رسیده‌اند که چهار نفر از این شهدای گرانقدر از فرزندان شهرستان کازرون هستند.

منبع:


ویدیو مرتبط :
‫لحظه خداحافظی شهید مدافع حرم با مادر‬‎