سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



جشن نیکوکاری با شعار «بهار همدلی و شکوه مهربانی» در مدارس سراسر کشور آغاز شد


به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، صبح امروز با حضور مصطفی خاکسار قهرودی معاون امور مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره)، حمیدرضا کفاش معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، محسن ولیئی مدیرکل کمیته امداد استان تهران، ابوطالبی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران و جمعی از مدیران و معاونین امداد و  آموزش و پرورش در مجتمع آموزشی دخترانه متقین در منطقه 12 تهران، جشن نیکوکاری آغاز شد.

جشن نیکوکاری امسال با شعار بهار همدلی، شکوه مهربانی و با هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند در آستانه آغاز سال نو انجام می‌گیرد و 15 هزار پایگاه کمیته امداد و 50 هزار مدرسه و مرکز آموزشی در سطح کشور آمادگی جمع‌آوری کمک‌های مردمی را دارند.

جشن نیکوکاری طی سه روز 12، 13 و 14 اسفند در سطح کشور برگزار خواهد شد که این جشن در 12 اسفند در پایگاه مدارس سراسر کشور، 13 اسفند ماه در پایگاه‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) و 14 اسفند در پایگاه‌های نماز جمعه و مسیرهای پیاده‌روی برگزار خواهد شد.

به گزارش فارس، خیرین و نیکوکاران می‌توانند از طریق شماره‌گیری *8877 # از طریق تلفن‌های همراه کمک‌های خود را به دانش‌آموزان نیازمند و محروم اهدا کنند.

انتهای پیام/

 

http://fna.ir/2T6BTC


ویدیو مرتبط :
جشن آغاز بهار علم و تربیت در دبستان پیام غدیر 1