ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



سرگيجه برانکو براي انتخاب ترکيب 11نفره


  X  

تاریخ خبر : چهارشنبه 1394.08.13 - 11:15

سرگيجه برانکو براي انتخاب ترکيب 11نفره

ورزش سه/ برانکو ايوانکوويچ در حالي تيمش را امروز به مصاف ذوب آهن خواهد فرستاد که سونامي مصدوميت و محروميت او را در شرايط بدي براي تصميم گيري درباره 11 مرد نهايي اش قرار داده است.
برانکو در برابر ذوب آهن که در بهترين شرايط آمادگي خود قرار دارد در حالي شاگردانش را به ميدان خواهد فرستاد که محرومان و مصدومان تيمش او را در شرايط بدي قرار داده است.
سوشا مکاني، مهدي طارمي و نيک سيرت (مترجم) در جمع محرومان پرسپوليس قرار دارند و از سويي ديگر بابک حاتمي، رامين رضاييان، احمد نوراللهي و مايکل اومانيا نيز مصدوم هستند تا سرمربي کروات پرسپوليس براي انتخاب يازده مردش در مرحله يک چهارم نهايي با چالشي بزرگ مواجه شود.
شرايط سخت از جايي به تيم او فشار بيشتري وارد خواهد کرد که اين ديدار حذفي بيش از 90 دقيقه به طول انجامد و نيمکت لخت و البته پر شده با بازيکنان اميد مطمئنا شرايط سختي براي فرار همراه با صعود از فولادشهر خواهد بود.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
پاسخ شبهه "انتخاب عمر اجماع مردم بود نه انتخاب ابوبکر"