ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مسابقات ژیمناستیک و بومی محلی دختران آموزشگاه های گیلان پایان یافت


به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا ، در رقابت های ژیمناستیک دختران مقطع ابتدایی آموزشگاه های قهرمانی استان گیلان ، 40 ورزشکار دختر حضور داشتند که در قالب شش تیم از شهرهای مختلف استان گیلان با هم به رقابت پرداختند .
در پایان این رقابت ها که در سالن خانه ژیمناستیک ناحیه یک رشت برگزار شد ، تیم ژیمناستیک دختران منتخب مقطع ابتدایی ناحیه دو رشت با کسب بیشترین امتیاز عنوان قهرمانی این مسابقات را به خود اختصاص داد .
همچنین تیم ژیمناستیک دختران منتخب آموزشگاه ابتدایی شهرستان لاهیجان در مکان دوم قرار گرفت و تیم ناحیه یک رشت نیز رتبه سوم مسابقات ژیمناستیک دختران مقطع ابتدایی آموزشگاه های گیلان را کسب کرد .
همچنین در رقابت های ورزشی بومی محلی قهرمانی آموزشگاه های دختران استان گیلان ، دانش آموزان در دو رشته دژبال (وسطی) و هفت سنگ با هم به رقابت پرداختند .
در رقابت های دژبال (وسطی) 40 دانش آموز دختر در قالب هشت تیم ورزشی حضور داشتند که در نهایت تیم دانش آموزان دختر رودبار به مقام اول این دوره از مسابقات دست یافت ، تیم های رودسر و سنگر نیز به ترتیب در مکان های دوم و سوم قرار گرفتند .
همچنین در رشته هفت سنگ که با شرکت 9 تیم برگزار شد ، دانش آموزان دختر منطقه سنگر توانستند از سد حریفان خود عبور کند و به مقام اول دست یابد ، تیم رحمت آباد دوم شد و ناحیه دو رشت نیز عنوان سوم این مسابقات را به خود اختصاص داد .
7285/2007

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
جشنواره بومی و محلی داراب